euro 2012

Nino

New Member
Het word live uitgezonden door sbs alleen met 2 dagen delay?
Bezig geweest met foxtel maar daar word je vals voorgelicht "ja hoor wij zenden het uit bla bla het kost u om het te zien 61 dollar in de maand no lock contract?"
Nu blijkt gewoon dat je los van Foxtel een apart abbo moet nemen op Setanta a 50 dollar per maand.
Is er iemand die mij kan helpen het Ek te volgen gewoon lekker thuis en dan maar op mijn laptop.
Ik word niet goed van al die sites die zeggen dat je hier het ek kunt volgen en dan uiteindelijk het riet word in gestuurd?

SBS zendt maar 8 wedstrijden uit, waaronder NL-D, 2 kwart, 1 halve en de finale, maar inderdaad niet allemaal live. NL-D is vrijdagavond om 9:30 :-/
Setanta-i.com zendt wel alles live online uit en dat werkte bij het vorige EK voor mij prima. Kost $16.99 voor een maand en niet vergeten na afloop van het EK het gelijk op te zeggen, anders blijf je elke maand dokken.

Hans, ik dacht dat SBS 1 kwart finale uitzendt, dan de beide halve finales en de finale.
Verder kun je via Foxtell inderdaad Setanta bestellen (aanvraag via je PC duurt 2 minuten), dit heb ik ook gedaan.
De minimale kosten zijn wat verandert: ong 30 dollar 1e maand en 20 dollar tweede maand, dus totaal 50 dollar, dan heb je 2 maanden. Dit is het minimum en daarna moet je het afzeggen zoals je al zei.
Je kunt voor 170 dollar het hele jaar Setanta bestellen.
Optus doet niets (ook niet via Setanta) en er was nog een andere provider van Setanta, ene UBI en dit bedrijf is GISTEREN bankroet gegaan. Ik ken mensen die al 200 dollar hadden betaald en dus nu naar de centen kunnen fluiten. UBI is ook niet meer bereikbaar op internet.
Hadden natuurlijk nooit Setanta op tijd betaald en daarom heeft Setanta besloten de stekker er uit te trekken en wel op een door hun zeer gunstig gelegen tijdstip, niet zo netjes.
Dan zijn er nog een tweetal mogelijkheden om via het internet de wedstrijden te ontvangen.
Google naar : SETANTA en kun je alles lezen en nu nog bestellen, de wedstrijd begint over 1 uur.......ik weet niet wat het via die PC providers kost, maar NINO het kan NU nog!!!!

Ik heb nu een huis vol, dus we gaan zo aan de bak om 2 uur in de morgen.
Cheers
Jan

Jan, zou best kunnen, ik heb de SBS info uit een krantenartikel dus misschien niet helemaal correct.
setanta-i.com werkt momenteel prima, zolang je 't niet erg vindt achter je pc voetbal te kijken ipv voor de tv. Online setanta kijken kost $16.99, via FoxTel dus iets duurder begrijp ik. Ok, genoeg gekletst, tweede helft begint...

Hans, we hadden beter het abonnement niet kunnen nemen en dan een vakantie van een maand in Weghanistan gaan zitten, dan is de teleurstelling minder groot als je terugkomt.
Als zuinige Hollanders nu, nadat we betaald hebben, gaan we natuurlijk door met het volgen van EURO 2012 op TV of PC.
Wat een afgang zeg.
Groets
Jan

Wat een afgang allemaal zeg. Wie doen ze er nu een plezier mee om de wedstrijd 2 dagen later pas te gaan uitzenden. Nou ja kan aardig wat gal gaan spugen maar heefd weinig zin natuurlijk. Trouwens andere tip: De gespeelde wedstrijden (zoals NL-Denemarken) staan 3 uur later van begin tot eind op het net. Dus als je durft, haal je de wedstrijd binnen en kijk je deze circa 4 uur later dan de live uitzending!!:up:

Trouwens andere tip: De gespeelde wedstrijden (zoals NL-Denemarken) staan 3 uur later van begin tot eind op het net. Dus als je durft, haal je de wedstrijd binnen en kijk je deze circa 4 uur later dan de live uitzending!!:up:

Kun je me die link eens doorsturen.
By the highway......Heb al 6 maal tot 10 geteld en terug maar het helpt niet deze keer.

Cheers,

Jack furious.jpg

• Like
Reactions: M5
Da's handig, zo'n link... Als ik nou hoor dat het een leuke wedstrijd is geweest, die Nederland ook heeft gewonnen, kan ik nog gaan kijken!! Nederlagen hoeven niet herhaald te worden.... (mmm...Nederland.. Nederlaag... Oooh, nou snap ik het!)

Back