Europese Parlementsverkiezingen

Lost

Administrator
Op donderdag 4 juni 2009 vinden in Nederland de verkiezingen plaats voor het Europees Parlement. Ook Nederlanders die in het buitenland wonen of verblijven kunnen hiervoor hun stem uitbrengen.

Meer informatie:
http://www.xpdite.net/nederland/europese-parlementsverkiezingen/

En geloof het of niet, ik heb me daarvoor al laten registreren. Vraag me niet waarom ik beslist wil stemmen, want ik heb eigenlijk geen flauw idee. Maar in Nederland ben ik altijd braaf naar het stemlokaal gegaan en dus ga ik daar hier maar mee door. Hoewel Europa me nooit een zier heeft geinteresseerd.

Groetjes,
Rixta

Ow wist niet dat er dit jaar verkiezingen zijn :? . Maar mij boeit dat europa niet zo en ik ben ook niet van plan te gaan stemmen, hoewel ik dat in Nederland wel altijd heb gedaan. Ik heb me er eigenlijk te weinig in verdiept en wat ik over het Europees Parlement en he Europa lees vind ik nou ook niet echt geweldig en het zal toch nooit een hecht europa worden, veel te veel verschillen. Nee ik ga me niet registreren. Nou ja ik moet eerlijk zeggen de politiek hier in Australie vind ik nu ook niet geweldig. Het is alleen maar met modder naar elkaar gooien, gatver. En dan dat media circus er omheen.

Groetjes
Moon

Back