euro's of dollars???

titatanja

Member
hoi allemaal,

bijna klaar om mijn pros.marriage aanvraag te verzenden...maar nog snel even een vraag over de betaling.

op form 47SP staat 'vul het bedrag in dat van je creditcard afgeschreven wordt' - mijn aanvraag gaat (zoals de meesten van jullie waarschijnlijk) via berlijn - hun website heeft het bedrag voor migration op EURO 760 staan. voor het vakje waar ik het bedrag invul, staat echter het dollarteken.

wat doe ik nu?
a) het dollarteken doorhalen en vervangen door euro en vervolgens de 760 in vullen of;
B) het bedrag in dollars invullen zoals vermeld op immi.gov.au?

enig idee?

groetjes, tanja
 
titatanja said:
hoi allemaal,

bijna klaar om mijn pros.marriage aanvraag te verzenden...maar nog snel even een vraag over de betaling.

op form 47SP staat 'vul het bedrag in dat van je creditcard afgeschreven wordt' - mijn aanvraag gaat (zoals de meesten van jullie waarschijnlijk) via berlijn - hun website heeft het bedrag voor migration op EURO 760 staan. voor het vakje waar ik het bedrag invul, staat echter het dollarteken.

wat doe ik nu?
a) het dollarteken doorhalen en vervangen door euro en vervolgens de 760 in vullen of;
B) het bedrag in dollars invullen zoals vermeld op immi.gov.au?

enig idee?

groetjes, tanja

Waarom vul je niet het bedrag in $'s in en schrijf je erbij (tussen haakjes) hoeveel het in Euro's zal zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die heel boos wordt omdat je teveel informatie hebt opgeschreven.
 
Je kunt dit uitprinten en meesturen met je applicatie (het bedrag staat dan in Euro)

http://www.australian-embassy.de/visa/download/pdfs/authorisation.pdf

Tenminste, dat denk ik. Ik heb trouwens ook ergens gelezen op hun website dat je een aantal euro meer moet rekenen als jet het allemaal met de post stuur. Dat is voor de postzegels om het allemaal weer terug te sturen.

Wijzelf volgden gewoon de snelle procedure:

http://www.australian-embassy.de/visa/visas/family/100_309_schnell.html

hebben een afspraak gemaakt, de trein genomen naar Berlijn en alles wordt op dezelfde dag afgehandeld. De betaling verliep gewoon via de credit card aan de balie (zonder wat in te vullen of zo). Ik raad deze snelle procedure van harte aan! Je kunt er dan meteen een kleine steden trip van maken.
 
Back
Top