Eva Voorstellen

Evenaar

New Member
Ik ga me ook na lang lurken eindelijk voorstellen: Ik ben Eva. Mijn vriend is Australisch en we hebben het er al een hele tijd over om na mijn afstuderen naar Melbourne te gaan. Nu ben ik net afgestudeerd en we hebben bijna alles bij elkaar voor de aanvraag.
We zijn 5 jaar bij elkaar waarvan 3 samenwonend dus ik ga proberen om gelijk voor een permanent partnervisum te gaan. Ondertussen heeft Craig z'n aanvraag ingediend om tot Nederlander te worden genaturaliseerd zodat we ook altijd weer makkelijk terug kunnen. Hiervoor zijn we een paar weken geleden geregistreerd partners geworden. We willen begin September beide aanvragen verstuurd hebben, dus ik vraag me af waar we het eerst van horen.
Ik hoop dat ik in Melbourne werk kan vinden als grafisch ontwerper (heb net de Rietveld Academie gedaan) en hij als landschapsarchitect, en dat we natuurlijk een beetje een leuk appartement kunnen vinden, en dat ik wel vrienden kan maken, en dat ze me met mijn Nederlandse botheid wel een beetje leuk vinden daar... en als ik op deze toer ga ga ik me zorgen maken! Dus ik doe het een stap tegelijk, en dan heb ik veel zin in het avontuur! Vind het altijd leuk om jullie verhalen te lezen en ben bijzonder benieuwd naar mensen in Melb!

Hoi Welkom!

Nou zorgen maken...dat lijkt me normaal. Het is ook nogal wat. Maar het komt gewoon goed joh.

In Melbz zit nogal wat Nederlands volk dus ook dat moet lukken. Succes!

Welkom op het forum en heel veel succes met de beide aanvragen. Ben idd ook benieuwd bij welk land het nu het makkelijkst gaat ;)

Hi Eva, ik ben zelf net getrouwd met n ozzie uit melbourne, we wonen al 9 jaar in NL, en gaan rond Dec richting Melbourne. Waar we precies gaan wonen weten we nog niet, Melbourne of een dorp, maar iig in die omstreken. Ben zelf professioneel fotograaf dus wellicht kunnen we elkaar tzt helpen :)

Hallo Eva,
Welkom op het forum. Ik hou wel van een beetje Hollandse botheid, want ik denk dat je daarmee " recht uit het hart" bedoelt. Wij willen ook richting Melbourne, dus tzt kunnen we lekker een potje bot doen.

Back