EVC

Familie S

XPdite Sponsor
Ik zat er over te denken om mijn EVC te halen als bewijs van mijn werkervaring voor OZ.
Heeft iemand daar ervaring mee??

(Heeft ook iemand ervaring met een cursus/opleiding Australisch recht doen in Nederland???)
 
Ik heb eind vorig jaar een aanvraag gedaan op de site en heb er helemaal niets meer van gehoord, maar ik heb wel begrepen dat het een dure grap kan zijn???

Groetjes
Yvonne
 
Klopt €1000,--
Ik heb echter alleen 2 MBO opleidingen, 1 cursus op MBO en 1 cursus op HBO+ niveau.
Maar wel 6 jaar ervaring op HBO+ niveau, beetje zonde om dat weg te gooien.
Ik baal nu enorm dat ik een paar jaar terug niet doorgezeurd heb op mijn werk om mijn HBO te halen..... :-(
Dus ik zit nu te puzzelen hoe ik dat toch kan meenemen, want ik wil straks wel graag weer aan het werk als dat kan....
 
Hi, ik heb Australisch recht gedaan via de open universiteit in Australië. Daar zijn veel universiteiten bij aangesloten en Australisch recht werd gegeven via de UniSA. Ik vond het erg leuk en heel pittig, je moet ook een paper schrijven. Maar goed, wel heel interessant om hier alles van te leren, hoe dat hier werkt etc.

Mocht je meer info willen, geef maar een seintje. Ook deze studie is overigens redelijk aan de prijs voor 3 maanden.

Succes,
Annemarie
 
Seintje!! :up:


Jeetje, ik zal echt eerst de IELTS opnieuw moeten doen of eerst citizen moeten worden..... :|
 
Back
Top