Even een suffe vraag voor mensen in Australië?!?

jufrebekka

XPdite Hero
Even een heerlijk suffe vraag. Wij zijn op dit moment ons huis aan het leeg halen. En toen stuitten we op de stofzuiger. Martijn zei: Hebben ze wel de goede stofzuigerzakken in Australië? Eerst dacht ik dat ze dat natuurlijk wel hebben. Maar ik kon het eigenlijk niet echt vinden op internet. Dus Syl, Simone of wie dan ook die in Australië woont... Verkopen ze daar ook stofzuigerzakken van de Philips Mobilo Plus. Ook wel de Sydney (ja ja toepasselijk he?) of HR8500??? Als je het weet? Dan weten wij of hij in de container gaat of niet! Thanx!

hello,

kijk op www.philips.co.au of gewoon www.philips.com en dan australie, kan je tenminste zien of dit model ook in Oz bestaat.

gr

Citavm

Ik heb al gekeken maar het stond er niet bij. Dus dacht ik... misschien niet op internet... Maar wel in de winkel!  :| Ik hoop het maar. Anders wordt onze verkoopsite overbeladen!

Nou ik heb gekeken bij Philips (dat is wel te krijgen) maar die hebben geloof ik geen stofzuigers breed verspreid door het land in de verkoop... Ik denk dat we twee opties hebben: of de stofzuiger verkopen, of een opstuur deal sluiten met mijn ouders!  :roll:

[quote author=jufrebekka link=topic=1067.msg8215#msg8215 date=1107201606]
Nou ik heb gekeken bij Philips (dat is wel te krijgen) maar die hebben geloof ik geen stofzuigers breed verspreid door het land in de verkoop... Ik denk dat we twee opties hebben: of de stofzuiger verkopen, of een opstuur deal sluiten met mijn ouders!  :roll:
[/quote]
Gooi de stofzuiger lekker weg. Hoef je'm ook niet schoon te maken voor de quarantaine. Die lui komen op een stofzuiger af als vliegen op ....

Good point! Lekker weg doen dat ding! Hihi..... :lol:

Als je al wordt gevraagd (bij aankomst in Australië) of de schoenen die je aanhebt vrij recent nog op een boerderij hebben gelopen?? Dan is je stofzuiger vast en zeker ook wel suspicious....who knows wat er allemaal voor gebeeste inhuist...

Maar eh...ik zal het even proberen na te vragen voor je!

Groetjes
Syl (die maar heeeeel weinig stofzuigt)

:-D Nou dan gaan we hem erbij zetten. Wij zijn van plan één van de twee op de tien te worden die niet onderzocht worden. Maar ik vermoed dat we gewoon een onderzoekje van de douane krijgen  :|. Nou ja het hoort erbij zullen we maar denken.

Wie wil er een stofzuiger kopen???  :lol:

Ik hou wel van een beetje spanning dus wij stoppen de stofzuiger wel in de container  :cool: zonder volle zak natuurlijk  :lol:

KC

Onze stofzuiger gewoon mee. Zak eruit en een beetje afgestoft, geen probleem.
Waarom zou je iets goeds weggeven/gooien, is toch weer 100 euro of zo...

Geen idee van de zakken, we gaan er maar heeeeel langzaam doorheen, en als we toch geen nieuwe kunnen vinden laten we wel wat opsturen, of meenemen met bezoek :D

Gewoon meenemen die stofzuiger. De meeste stofzuiger zakken hebben een nummer, als het een standaard uitvoering is. Wij zelf hebben ook een philips stofzuiger meegenomen, gewoon schoongemaakt en hier in de winkel zijn nieuwe zakken in de supermarkt te krijgen. En dat onderzoeken van de douane valt wel mee. Ongeveer 25% van de dozen was geopened. M.n. dozen met 'miscellaneous' zijn populair om te openen, en natuurlijk de stofzuiger, sofa's (voor drugs) en schoeisel etc. Afijn alles wat buiten heeft gestaan en gebruikt kan worden.
Maar als het er allemaal uitziet alsof het goed schoongemaakt is, en je niets probeert te verbergen.....no problem.

Hoop dat dit helpt :up:

Back