Even (opnieuw) Voorstellen Sjasje

Sjasje

Active Member
Hoi allemaal,
Ik wilde mij even opnieuw voorstellen omdat ik een tijdje weg ben geweest :)

Ik ben Saskia, moeder van 3 Kids (3,5, 2 en 2mnd.)
We zijn bezig met kijken of we de stap durven zetten om naar Australië te gaan (Adelaide)
Enkele jaren geleden ook gedaan maar na de rondreis toch besloten om hier te blijven. Maar het blijft kriebelen dus nu toch maar verder verdiepen. Manlief is vindt het een moeilijke keus/stap dus we gaan rustig kijken welke opties er zijn voor ons.
No worries, dan lukt vast!:D

"oktober 2013
Hallo Allemaal,

Graag wil ik mij even voorstellen: Ik ben Saskia, 30j jaar en moeder van een prachtig meisje van (bijna)1 jaar en getrouwd.
Wij gaan half jan. 6 weken naar Australie op rondreis. Eigenlijk een verkennings tocht om hopelijk dat te besluiten om te emigreren naar dit mooie land. Mijn schoonbroer en zijn gezin zijn afgelopen mei vertrokken en we gaan dan ook bij op bezoek (melbourne)

Groetjes! Sjasje"

Last edited:
Hoi Sjasje,

Welkom op het forum.. genoeg te vinden en te doen hier!

Groetjes Simon

Hai Saskia, wij zitten in hetzelfde schuitje. Wij gaan eind november voor 6 weken met onze dochter van 6 maanden om te besluiten of we gaan emigreren of niet. Leuk!!! Succes!

Wat valt er nog te besluiten? Geen betere plek om te wonen dan hier.
Hahaha, dat denk ik persoonlijk ook maar mijn man wil het eerst graag zien. Nadeel is we zitten (zoals vele) vast aan een huis en mijn man wil pas gaan als een van ons werk heeft in Australie. Hij houd van zekerheid en is bang dat hij geen werk kan vinden. Al valt dat vast mee, hij werk op de administratie in een zh. en zh zijn er gelukkig overal!

Back