Even opnieuw voorstellen

jeroen240

Member
Wij (Sascha & Jeroen) duiken opnieuw in de wondere wereld van de visa en alle bijbehorende toestanden. Sascha is bijna klaar met haar promotie dus het wordt tijd om de puntjes op de i te gaan zetten.

Er is wel een hoop veranderd sinds we ons er de laatste keer in verdiept hebben maar hopelijk wordt het allemaal duidelijker door veel te lezen en natuurlijk mbv dit forum.

Wij willen dolgraag naar Queensland, gelukkig staat environmental scientist op de qsol dus dat is alvast één horde. Nu nog uitzoeken hoe het met de eoi in zijn werk gaat.

Goed genoeg voor nu.

Sascha & Jeroen

ow en uitzoeken welk visa voor ons het beste/makkelijkst te verkrijgen is, als iemand hier tips over heeft horen we dit graag.

Hoi!
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben mariene bioloog (zee onderzoek) en heb onderzoek gedaan naar schadelijke stoffen in het Nederlandse kustwater voor algen. Aangzien er genoeg interessant zeeonderzoek te doen is in Ozzie hoop ik daar een baan binnen de mariene biologie te vinden. Ik ben nu bezig met de mogelijkheden voor een Post-Doc positie in Townsville.

Groetjes!
Sascha

Leuk! Ja 'our home is girt by sea' he ;) Ik was vorig jaar op het congres van de WAAVP (dat is uiteraard de World Association for the Advancement of Veterinary Parasitology ;) ) en daar heb ik ook wat marine biologists ontmoet. Die werkten volgens mij vanuit de University of Queensland. Hele leuke praatjes gehoord! Ben benieuwd waar je straks terecht komt

:)
Altijd goed om leuke praatjes te horen tijdens een congres!
En ja.....ik ben ook heel benieuwd waar we terecht gaan komen.....

Back