Even Tess en Emil voorstellen

TessenEmil

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Zaten wij net even op een heel verkeerd draadje ons voor te stellen :p.
Maar wij zijn nu dus (alweer) bezig met het verwerkelijken van onze droom om naar Australië te emigreren :). Daar willen wij gaan werken als mental health nurses.

Wij hebben er in ieder geval errrrg veel zin in en staan te springen om te gaan! Helaas eerst de papieren rompslomp :confused: en het halen van een 7 voor de IELTS.

Zijn benieuwd naar de verhalen van alle mede verpleegkundige die in het zelfde schuitje richting Australië zitten :rolleyes:

Nou spreken jullie snel op het forum!

G'day mates!

Emil

Last edited:
Hoi, Welkom!

Er staat in verscheidene hoeken van het forum best al veel informatie over verpleegkundigen.
Die post HBO zal denk ik goed van pas komen. Een beetje werkervaring zal ook wel vereist zijn.

En wat doe jij, Emil?

Succes!

Welkom guys!
Al enig idee naar welk deel van Australië jullie willen verhuizen? Als je nog wat extra info nodig hebt voor het writing gedeelte van de IELTS heb ik nog een documentje waar je mss iets aan hebt. Als je in een PB je email stuurt dan stuur ik het naar jullie door :up:.

Welkom guys!
Al enig idee naar welk deel van Australië jullie willen verhuizen? Als je nog wat extra info nodig hebt voor het writing gedeelte van de IELTS heb ik nog een documentje waar je mss iets aan hebt. Als je in een PB je email stuurt dan stuur ik het naar jullie door :up:.

Hey Gwen,

Voor ons zijn een aantal steden/gebieden de revue gepasseerd :D, namelijk: Perth, Adelaide, Melbourne (Vic) en Queensland. De laatste twee steden/states kwamen doordat we naar de emigratiebeurs waren geweest en van hun de stands er stonden. Denk dat wij echt moeten gaan kijken naar werkgelegenheid. Nog veel onderzoek dus op dat vlak. Heb jij of andere forumleden nog een suggestie voor twee verpleegkundige?

Echt heel fijn voor het oefenmateriaal, we gaan een poging wagen om een PB bericht naar je te sturen!

Welkom guys!
uhm we zijn toch niet zo handig als wij dachten ;-)

Maar hoe sturen we een PB?

Welkom:) Broken Hill kan nog wel wat goede verpleegkundige gebruiken!!:confused:!! Maar dat is niet jullie vraag ;) succes met de rompslomp en het uitzoeken van alles :)

Welkom!

Ik werk nu 9 jaar in Australie als psychiatrisch verpleegkundige en heb veel verschillende functies gedaan op allerlei plekken. Er is veel werk als je eenmaal je registratie hebt en werkvisum! En zeer aantrekkelijke contracten/banen buiten de grote steden! Ligt er net aan wat je wil.

Succes ermee! :up:

Last edited:
Zo te merken is registratie/erkenning het grootste struikelblok.
Lukt dat, dan zou de rest best nog wel mee kunnen vallen.

Maar (om niet meteen té positief te zijn), het is wel heel veel werk.
Succes met je voorbereidingen!

Back