Even voorstelle: Inge75+vraag

ingeaustralie

New Member
Hallo allemaal,

Weer terug na een paar jaar weggeweest te zijn.... Gewoon, omdat Australië blijft trekken. Ik ben werkzaam bij de politie en heb in 2007 meegedaan aan de internationale sollicitatieprocedure van de Western Australia Police Force te Londen. Veel, heel veel sollicitanten en te weinig banen. Ik werd helaas niet geselecteerd. WAPOL is ondertussen gestopt met de selecties. Nu zag ik op de SOL lijst 2010 dat men in het algemeen toch politiemensen vraagt, YES! Mijn vraag, zijn er hier meer politiemensen op dit forum aanwezig? En is het nodig om voor dit beroep via een immigratiebureau te gaan?
Leuk kennis te maken en hoor graag van jullie!

Groeten Inge

Beste Inge,

Welkom terug op het forum.

Van mijn vriendin (haar man is wel via die procedure hier gekomen) weet ik dat er momenteel geen mensen meer via de internationale recruitment worden aangenomen. Als jouw beroep nog wel op de lijst staat, dan zou ik het wel gewoon proberen om een visum aanvraag te doen. Jezult hier wel opnieuw (een deel van) de opleiding moeten doen, maar hebt wel al ervaring en dat is natuurlijk heel belangrijk en zal je een groot voordeel geven tov andere sollicitanten. Hou er echter wel rekening mee dat je dan waarschijnlijk wel rural zal moeten gaan, want ik weet dat er hier in Perth op dit moment geen mensen meer worden gezocht. Weet niet hoe het zit met de andere grote steden aan de Oostkust.

Veel succes!

Sacha

Hoi Sacha,

Dank je. Hoop dat het deze keer wel goed gaat komen. Die vriendin is dat toevallig Wilma van Peter?
Ik weet inderdaad dat men in WA niet meer werft. Ik begrijp alleen niet of ze nou nieuwe of al ervaren politiemensen zoeken. Ik zal move2australia eens mailen om te horen wat zij weten en kunnen.
Het maakt mij niet uit waar ik in eerste instantie zal komen te werken, als ik maar binnen ben. Daarna zie ik wel weer verder.
Dank voor je reactie!

Groetjes Inge

hey inge,

nog niet zo lang geleden heb ik een mailtje geplaatst omdat ik over dit onderwerp ook een vraag had.
In mijn geval heb ik jaren als brandweervrouw gewerkt en heb ik nu de kans om aan de opleiding van hoofdagent te beginnen.........
cheesy.gif

Ik heb veel op het internet gezeten om te kijken of men wat doet aan internatinonale werving ( voor strx), maar dit is eigenlijk niks kan ik zeggen....
huh.gif
undecided.gif
cry.gif

Wij zitten in de procedure (op mijn man zijn beroep) maar wij zullen hoogswaarschijnlijk op de wachtlijst terecht komen.
Ik zit zelf erg in dubio, ik vind de kans om de opleiding te doen te gek....maar hoelang zijn we nog hier???
huh.gif
..., heb ik wat aan de opleiding hier als ik strx daar ben.....en ga zo maar door.....
Als ik wat hoor over werken bij de politie of er wat veranderd dan hoor jij het wel, andersom is info altijd welkom.....

gr. love_ozzieland

hey inge,

nog niet zo lang geleden heb ik een mailtje geplaatst omdat ik over dit onderwerp ook een vraag had.
In mijn geval heb ik jaren als brandweervrouw gewerkt en heb ik nu de kans om aan de opleiding van hoofdagent te beginnen.........
cheesy.gif

Ik heb veel op het internet gezeten om te kijken of men wat doet aan internatinonale werving ( voor strx), maar dit is eigenlijk niks kan ik zeggen....
huh.gif
undecided.gif
cry.gif

Wij zitten in de procedure (op mijn man zijn beroep) maar wij zullen hoogswaarschijnlijk op de wachtlijst terecht komen.
Ik zit zelf erg in dubio, ik vind de kans om de opleiding te doen te gek....maar hoelang zijn we nog hier???
huh.gif
..., heb ik wat aan de opleiding hier als ik strx daar ben.....en ga zo maar door.....
Als ik wat hoor over werken bij de politie of er wat veranderd dan hoor jij het wel, andersom is info altijd welkom.....

gr. love_ozzieland

Ik zou zeker gewoon beginnen met de opleiding. Kan nooit geen kwaad, die opleiding! En misschien komt het later in Oz wel te pas.... Wanneer ga je eventueel beginnen?
Hou me op de hoogte als je meer weet, andersom doe ik dat ook!

Groetjes Inge

Hey Inge!!!

ik begin op 16 Augustus. in eindhoven.......
afro.gif
afro.gif

Ik heb er heel veel zin in hoor
grin.gif
mijn twijfel zit hem niet in of ik dit wel wil.....het is alleen dat je ook met een andere droom bezig bent die je naar het buitenland gaat brengen........

ik vind het gewoon heel spannend want ik kan mij niks anders voorstellen om te doen dan dat ik in de hulpverlening/handhaving bezig ben.... en een onzekere toekomst is altijd eng.......toch....hahahaha
wink.gif

gr. love_ozzieland

Back