Toon
New Member
Dag alle Australië fans ! Vanaf heden ook lid van het forum met als doel zo veel mogelijk (praktische) informatie te vergaren voor een mogelijke emigratie naar Down Under. Mijn naam is Toon 50 jaar oud en werkzaam als touringcar chauffeur. Getrouwd met Marion, 41 die in de thuiszorg werkt. Het liefst hadden we gisteren al in Australië gewoond maar weten dat het een lange (onmogelijke ?)weg wordt. We zijn oktober/november 2012 in Australie op vakantie geweest en verliefd geworden op dit prachtige land met vriendelijke mensen. Daar een hoop mensen ontmoet uit alle windstreken van de wereld die ook naar Australie waren geemigreerd. Toen kwam de gedachte als het hun gelukt is waarom wij niet ? We staan nog aan het begin van een lange administratieve weg. Ik zou daar willen gaan werken in het vervoer, buschauffeur-touringcar chauffeur- koerier- vrachtwagenchauffeur. Ik weet nog niet of mijn leeftijd in mijn nadeel werkt en hoe het is met de vervoers-vacatures daar. We willen in zee gaan met move2australia en hebben inmiddels het eerste contact gelegd. We horen graag van een ieder ! ,wordt vervolgd