Even voorstellen, Anne vanuit East Fremantle

Anne-M

Account Inactief (eigen verzoek)
Hallo alle allemaal,

Tijdens het intypen van verschillende vragen op google betreffende, Australië, Perth, Fremantle etc. kwam ik steeds vaker op dit forum terecht. Gisteren avond besloten mij toch ook maar te registreren op dit forum.
Mijn man en ik wonen sinds 10 april in Australië en sinds een maandje in Perth. Nu we een beetje "geland" zijn is het tijd voor mij om een leuk sociaal leven op te bouwen een (tijdelijke) casual job te zoeken hier in de omgeving van Fremantle en vooral gewoon te genieten van dit in ieder geval 4 jarige Australië avontuur.
En wie weet kan ik sommige van jullie helpen, onze emigratie zit nu nog vers in het geheugen :)

Hartelijke groet Anne!

Welkom!

Freemantle. Leuk! Jaren geleden eens geweest. Braaf als toerist de gevangenis en maritiem museum bezocht :)

Welkom in Australië Anne!
Ik zit op dit moment ook in Perth. Tot ong 10 september in de Hills (Walliston, naast Kalamunda) en daarna tot half october in Butler.

Welkom in Australië Anne!
Ik zit op dit moment ook in Perth. Tot ong 10 April in de Hills (Walliston, naast Kalamunda) en daarna tot half october in Butler.

Psst 10 september ;)

Welkom aan boord Anne en man!
Wij wonen in Noord Perth. Als je een keer wat af wilt spreken, laat maar weten :)

Ps sorry iedereen voor de late reacties en likes, had niet door dat ik zoveel reacties had....voelde al raar ;-) maar goed blijkt dus dat er maar 1 keer 1 in de inbox komt!

Dank voor het warme welkom!

Psst 10 september ;)

Welkom aan boord Anne en man!
Wij wonen in Noord Perth. Als je een keer wat af wilt spreken, laat maar weten :)

Wat leuk en aardig kom ik vast en zeker op terug! :) Heb net een fiets aangeschaft dussss ehhh hoever noord in north Perth ;-) ( Echte Hollander hè ) ga me de komende weken eens in het OV. Verdiepen nu met al die werkzaamheden is dat niet echt handig

Wat leuk en aardig kom ik vast en zeker op terug! :) Heb net een fiets aangeschaft dussss ehhh hoever noord in north Perth ;-) ( Echte Hollander hè ) ga me de komende weken eens in het OV. Verdiepen nu met al die werkzaamheden is dat niet echt handig
Errug Noord! Butler heet de wijk.

Het OV is op zich best makkelijk. Gewoon de routeplanner van Google Maps gebruiken en op het busje klikken. En met een Smartrider (ov-chipkaart) gaat het helemaal makkelijk. Als je 'automatisch opwaarderen' instelt krijg je ook nog extra korting.

Errug Noord! Butler heet de wijk.

Het OV is op zich best makkelijk. Gewoon de routeplanner van Google Maps gebruiken en op het busje klikken. En met een Smartrider (ov-chipkaart) gaat het helemaal makkelijk. Als je 'automatisch opwaarderen' instelt krijg je ook nog extra korting.

Hahaha nou laat dat fietsen maar zitten dan :) moet hier al behoorlijk puffen met al die heuvels hier rondom freo.
Dank voor de tip tot nu toe alleen nog maar met de ferry van south perth naar de cbd geweest.
Heb jij het een beetje naar je zin waar je nu zit?

Heb jij het een beetje naar je zin waar je nu zit?
Jazeker! Zit op dit moment in de Perth Hills als Au Pair bij een super leuk gezin met erg leuke kids. Vanaf 10 september weer in Butler, voor een maandje ongeveer, en dan verkas ik naar de andere kant van 't land. Maar weet nog niet precies waar heen.

Jazeker! Zit op dit moment in de Perth Hills dan verkas ik naar de andere kant van 't land. Maar weet nog niet precies waar heen.

Ga eens kijken boven in Cairns of onder in Sydney.

Erg mooi....

Cheers Jack>:D

Back