Even voorstellen...Annemarie & Michel

Hallo leden van XPdite,

Via een ervaren Australië reizigster/ bewoonster ben ik op de XPdite site terechtgekomen. Mijn partner en ik hebben de grote stap gezet en we wonen sinds 2 weken in Perth!

Wat een geweldig mooie en relaxte stad en wat een fijne mentaliteit heerst er onder de bewoners. Ik ben natuurlijk nog een 'groentje' op dit vlak, aangezien ik überhaupt nog nooit eerder in Australië ben geweest, maar desalniettemin voelt het erg prettig hier.

Even een korte beschrijving van hoe wij als jong koppel hier terecht zijn gekomen...Michel heeft na zijn afstuderen bij de Haagse Hogeschool als Civil engineer een baan gevonden bij van Oord (de baggeraars). 5 jaar heeft hij voor ze gewerkt en tijdens een verlof in 2008 kwamen wij elkaar tegen en is de vonk goed overgeslagen. Een jaar lang hebben we geprobeerd een leven op te bouwen in Nederland (ik was ondertussen 3 jaar werkzaam voor een grote horeca-ondernemer omgeving Randstad waar ik als Event Manager fantastisch werk mocht leveren), maar Michel kon niet aarden.

We liepen met de droom om ons geluk in het buitenland te beproeven en we hebben de grote stap durven zetten! Michel heeft een baan gevonden als project engineer bij JFA Consultants en ik probeer eerst te wennen aan de grote verandering. We wonen op dit moment in het centrum van Perth maar ik ben actief op zoek naar een woning in en rondom Scarborough. We love the beach and surfing, dus voorkeur was snel uitgesproken waar we wilde wonen :).

We zijn bezig met aarden in ons nieuwe thuis, we ondernemen veel, we verkennen de omgeving, lezen veel over het land. Maar het lijkt ons leuk om in contact te komen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten; die wellicht wat tips hebben en ons een beetje op weg kunnen helpen!

Liefs,

Annemarie & Michel

Welkom op het forum en in Perth.
Hopelijk kunnen jullie iets naar je zin vinden.

Hé, wat leuk, nog een naamgenoot! Welkom op het forum.
Wij zijn in november 10 dagen in Perth, kunnen wel eens ergens wat samen gaan drinken? Wij verhuizen definitief in april 2011, we moeten nog een half jaartje geduld hebben dus.....

Groet,
Annemarie

Welkom op het forum en natuurlijk ook welkom in de mooiste stad van de wereld! :rolleyes:

OP 21 november hebben we een forumuitje op Floreat bij de Kiosk. Misschien vinden jullie het wel leuk om daar ook naar toe te komen en wat andere Nederlanders te leren kennen. Als je niet allergisch bent voor mijn lieve maar soms zeer drukke kinderen, ben je ook van harte welkom bij ons thuis :)

Groetjes,

Sacha

Hallo Annemarie en Michel,

Welkom op het forum!
Wij zijn sinds 24 januari 2010 in Perth en hebben het reuze naar onze zin.
Wij wonen in Tapping ( noordkant van perth ) mocht je ooit in de buurt zijn je bent van harte welkom!
bye.gif

groetjes, Michelle

Welkom op het forum!! Volgens mij genoeg opties om wat mensen te leren kennen :grin: Succes!

Hé, wat leuk, nog een naamgenoot! Welkom op het forum.
Wij zijn in november 10 dagen in Perth, kunnen wel eens ergens wat samen gaan drinken? Wij verhuizen definitief in april 2011, we moeten nog een half jaartje geduld hebben dus.....

Groet,
Annemarie

Hoi!

Lijkt me hartstikke leuk om wat te gaan drinken; wanneer in november komen jullie deze kant op?? Als je wilt kan ik je mijn Australische nummer geven, dan kunnen we dan wellicht wat afspreken :).

Groet,

Annemarie

Welkom op het forum en natuurlijk ook welkom in de mooiste stad van de wereld! :rolleyes:

OP 21 november hebben we een forumuitje op Floreat bij de Kiosk. Misschien vinden jullie het wel leuk om daar ook naar toe te komen en wat andere Nederlanders te leren kennen. Als je niet allergisch bent voor mijn lieve maar soms zeer drukke kinderen, ben je ook van harte welkom bij ons thuis :)

Groetjes,

Sacha

Hoi Sacha,

Wat een enthousiaste reacties allemaal, erg fijn!! We zouden graag naar het forumuitje willen komen..kan je mij wat details toesturen mbt waar het is en hoe laat tzt??

En ik ben niet allergisch voor kinderen, integendeel! Wonen jullie in de stad of in 1 van de wijken eromheen?

Groetjes,

Annemarie

Hihi.. wij zitten heel goed verstopt in het laatste stukje beschaving aan de Noordkant van Perth... Butler

Ik zal het verhaal voer het uitje weer even nieuw leven in blazen, want ik krijg het idee dat meer mensen geen idee hebben dat dit topic bestaat!

Hihi.. wij zitten heel goed verstopt in het laatste stukje beschaving aan de Noordkant van Perth... Butler

Ik zal het verhaal voer het uitje weer even nieuw leven in blazen, want ik krijg het idee dat meer mensen geen idee hebben dat dit topic bestaat!

Ja lijkt ons leuk....en we hebben vrienden in Butler wonen, dus dat stukje beschaving kennen we!! Wat betreft het uitje; wij zijn van de partij als het doorgaat :)

Natuurlijk gaat het uitje door!! ZOu niet weten waarom niet (tenzij het die dag ineens met bakken uit de hemel valt...)

Laat het maar eens weten wanneer jullie in zonnig Butler zijn, dan kunnen we wat afspreken. Zal via PM even mijn telefoonnummer doorgeven :)

Hoi!

Lijkt me hartstikke leuk om wat te gaan drinken; wanneer in november komen jullie deze kant op?? Als je wilt kan ik je mijn Australische nummer geven, dan kunnen we dan wellicht wat afspreken :).

Groet,

Annemarie
Hi Annemarie, leuk, laten we dat doen! Stuur me anders een pm-etje of een mailtje aan annemarie.papelard@gmail.com. We zijn van 16 t/m 25 november in Perth, niet zo lang dus. Maar goed, 4,5 maand later blijven we voorgoed dus dat is een lekker vooruitzicht....

Groet,
Annemarie

ook van mij nog welkom. Ik kom af en toe in Perth, woon zelf in Kalgoorlie, 600km oost van Perth, dus als jullie deze kant op gaan verkennen, mag je best even langs komen!
Jo

Hah beetje laat maar welkom Annemarie en Michel!

Leuk dat jullie je hebben aangemeld ook al wonne jullie er. Genoeg post-megratie dingen te bespreken lijkt me zo :up:

Back