Even voorstellen Arthur & Chantelle

art_key

New Member
Hallo,

Even voorstellen dan maar. Wij zijn al een tijdje in Adelaide en we zijn zelfs al naar een van de xpidate meetings geweest. Was ook erg gezellig.

Ik ben Arthur en sinds April 2007 in Adelaide en sinds kort verloofd met Chantelle. Voordat ik naar Australie verhuisde woonde ik in Amsterdam, maar ik ben opgegroeid in Scheveningen, een ras echte Hagenees dus. Chantelle is oorspronkelijk van Cowell, dat ligt op de Eyre Peninsula, een uurtje van Whyalla, een echte country girl  :grin:, echter woont ze alweer 12 jaar in Adelaide.

In mijn dagelijks leven werk ik bij James Gall & Associates als als Senior Consultant HR, zie: www.jamesgall.com.au voor een volledig profiel.

Ik heb op Hyves een Dutchies in Adelaide pagina die inmiddels 32 leden heeft http://dutchiesadelaide.hyves.nl/ handig voor het plaatsen van foto's enzo. Via deze pagina heb ik reeds een aantal hollanders ontmoet. Erg gezellig.

Zoals je ziet woon ik hier nu al een paar jaar en ik moet zeggen met zoveel plezier dat ik Nederland helemaal niet mis. Er zijn een aantal uitdagingen (huisvesting, bankieren en belastingen), maar ja die overkom je met weinig moeite.

Ik hoor graag jullie ervaringen en kijk uit naar de volgende meeting.

Cheers,

Arthur

Hallo Arthur en Chantelle,

Welkom op  het forum en k ga zo eens een kijkje nemen op de sites waarvan je de links hebt toegevoegd.

Dijnnas

Ook van ons een welkom  :hi: op het forum, goed om te lezen dat het zo goed gaat daar in Adelaide.

Groetjes,
Susan, Mees, Shea & Kian

Back