Even Voorstellen: Ben

Bungi

New Member
Hey mensen,

Ik ben Ben, kom uit Zwijndrecht, Z-H en gaat emigreren naar WA - Perth suburb Rockingham, Ben 20 jaartjes jong, verloofd en ga in december trouwen. Ken met vriendin Jayde al ruim 4 jaar en ben verscheidende keren naar WA geweest. Zit momenteel in het applicatie proces, Prospective Marriage Visa.

Ik vind het leuk om eindelijk eens bij een forum te zitten dat je helpt bij het emmigratie proces naar Australie en hoop kennissen op te doen voor in Australia. Dankzij een tip op Hyves zit ik hier nu en bedankt daar voor Marie-Jose, die in Juni naar Perth gaat!

met vriendelijk Groet,

Ben =)

Hey Ben,

Welkom op het forum hier.
Spannend zeg die trouw en emigratie plannen.
Veel succes met de laatste loodjes.

Greetz Jidske  :cool:

Hallo Ben,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met alles regelen, ik hoop dat je snel bij je vriendin kunt zijn.

Groetjes,
Susan

Hi Ben,

Rockingham, da's lekker:grin:
Daar hebben wij een week of 4 geleden onze duikcursus voltooid, bij Bell Scuba.
Erg gezellig strand en toebehoren daar.
Mijn vrouw heeft wat familie wonen in Waikiki, daar hebben we toen gelogeerd.
En nu zijn we weer thuis in het koude (valt nu trouwens wel mee) Nederland. :cry:

Bart

Hoi Ben!

Ik had inderdaad gelezen dat je op Hyves gepost had maar helemaal vergeten je terug te schrijven :oops:
Maar welkom op het forum natuurlijk en hier kan je naar hartelust vragen stellen! Je gaat dus trouwen met een Ozzie vrouw? Leuk hoor! Zal voor jou je visum sneller rond zijn dan voor de meesten denk ik!
Ons visum is nu behandeling en we verwachten elke dag die grant-letter.....Geduld is een schone zaak!

Groetjes Marie

Welkom op het forum, ikzelf ben ook bezig met het prospective marriage visum en hoop rond aug. naar Perth te kunnen vertrekken, succes met alles, groetjes Brigitte

[quote author=gitt link=topic=6797.msg87152#msg87152 date=1176572501]
Welkom op het forum, ikzelf ben ook bezig met het prospective marriage visum en hoop rond aug. naar Perth te kunnen vertrekken, succes met alles, groetjes Brigitte
[/quote]

Echt waar, wanneer, ik ga 8 augustus :D, misschien komen we elkaar nog tegen *lol*

[quote author=Tekkel link=topic=6797.msg85633#msg85633 date=1174920277]
Hi Ben,

Rockingham, da's lekker:grin:
Daar hebben wij een week of 4 geleden onze duikcursus voltooid, bij Bell Scuba.
Erg gezellig strand en toebehoren daar.
Mijn vrouw heeft wat familie wonen in Waikiki, daar hebben we toen gelogeerd.
En nu zijn we weer thuis in het koude (valt nu trouwens wel mee) Nederland. :cry:

Bart
[/quote]

Rockingham heeft het dromige wat perth toch ietsjes mis, het lijkt wel of je op een andere planeet zit waar het allemaal er niet toe doet. Zeker als je daar over het strand loopt! Ik hoop zeker dat je nog een keer langs perth kom, vergeet dan niet de foreshore, want daar heb je lekkere eet tentjes! =)

Back