Even voorstellen- Chantal

Chantal1

XPdite Sponsor
Hallo!Ik wil me even voorstellen....Mijn naam is Chantal en sinds februari dit jaar zijn we bezig met een visumaanvraag voor australie.
Sinds kort lees ik regelmatig wat er zoal gepost wordt op dit forum en ik moet zeggen dat ik daar alleen maar enthousiaster van word om te willen vertrekken!Wij richten ons voornamelijk op Adelaide en omgeving.Dit omdat mijn man daar in aanmerking kan komen voor een sponsorship , maar zeker ook omdat deze stad ons heel erg aanspreekt.Wij hebben 1 dochter van net 11 en willen graag zoveel mogelijk weten, horen en zien over alles wat met Australie te maken heeft.Op dit moment liggen we even stil, omdat mijn man zijn ielts moet overdoen, gelukkig hebben we de goedkeuring van TRA al wel binnen....Het lijkt me leuk om met jullie tips uit te wisselen!groetjes Chantal

Hoi Chantal!
Welkom op het forum.
Leuk om te horen dat jullie ook naar Adelaide gaan.
Hebben jullie een beetje een idee van wanneer het visum ong rond zal zijn, en wanneer jullie vertrekken?
Groetjes gwen

Welkom op het forum!
Ik hier zelf ook al enorm veel tips gekregen.
Veel succes met het gehel proces en vraag maar raak!

grtjes
Nesje

@ anneke :
ik zie dat jij net als ik je IELTS examen op 12/9/09 moet doen. Is dat ook in Brussel? 

[quote author=Gwen link=topic=10253.msg144072#msg144072 date=1248700700]
Hoi Chantal!
Welkom op het forum.
Leuk om te horen dat jullie ook naar Adelaide gaan.
Hebben jullie een beetje een idee van wanneer het visum ong rond zal zijn, en wanneer jullie vertrekken?
Groetjes gwen
Hai Gwen.Nee, op dit moment weet ik even niet hoe lang het allemaal gaat duren.Mijn man doet op 8 augustus een 2e keer IELTS .Als dat goed gaat kunnen we meteen de aanvraag indienen, mits we dan nog op de lijst voor sponsorship staan tenminste.We hoorden dat SA de lijsten elk moment weer zal wijzigen....[/quote]Verder is alles klaar om in te dienen dus aan ons zal het niet liggen.Ik zal blij zijn als we straks meer duidelijkheid hebben - het onzekere vind ik het moeilijkst.Je kunt je moeilijk instellen op een toekomst zo.
Groeten van Chantal

Hoi Chantal,

Welkom  :hi: op het forum.

Alvast veel succes voor je man met de IELTS in augustus.  En sterkte met de onzekerheid, maken we allemaal mee, en het komt uiteindekijk goed  :up:

Groetjes,
Susan

Welkom op het forum!! Er is op dit forum al veel geschreven over de wijken en scholen in Adelaide e.d. Succes met zoeken!  :lol:

Back