Even voorstellen dus

Queen

New Member
Ik ben Susan, woon al sinds januari 2010 in Melbourne, South Melbourne om precies te zijn. Heb tijdens m'n studie in Florida mijn Australische vriend leren kennen, eerst op een WHV hierheen gekomen, daarna (met behulp van info op dit forum) een de facto relationship visa aangevraagd in december 2010 en vervolgens in november vorig jaar meteen permanent residency gekregen. Ik ren een beetje en toen ik vanochtend iemand met een Zevenheuvelenloop t-shirt zag rennen, dacht ik, toch maar eens lid worden van dat Nederlandse forum waar ik ooit zonder iemand ervoor te bedanken info heb geplukt voor m'n visumaanvraag..

Dus bij deze thanks, en hoi, hier ben ik dan :)

Hoi Susan, net terug van een rondje hardlopen myself. Hier is het donker en het regende. Hoe is het daar :rolleyes:

En een late welcome natuurlijk! ;)

Thanks voor de welkomsberichtjes!

Ja rennen is dus ook meteen m'n werk, want ik ben namelijk atleet (ren voor Nike). Ik ben meestal 8 maanden per jaar in Melbourne en dan van juni-sept in Nederland omdat ik vanuit daar wedstrijden in Europa loop. Het wonen in South Melbourne bevalt heel erg goed. Lekker centraal, maar toch heel rustig en perfect voor mijn trainingen. Looove South Melbourne market, vooral als tussen 3 en 4u op een zondagmiddag alles dramatisch in de sale gaat.. dat Hollandse krijg je er toch niet uit :)

Oh, dat klinkt gaaf! Pak je beide kanten van de wereld mee in de mooiste tijd! Ik woon zelf ook in Melbourne, maar echt nog maar net 3 weekjes. Bevalt uitstekend. Heb ook al wat gelopen hier, maar wat ik 1x per week een half uur doe valt bijna nog niet eens joggen te noemen. Welkom hier!

Haha, ik ben blij, hij is blij, wij zijn allemaal blij want we rennen :) Leuk dat er nog meer sportievelingen zijn hier.. een half uurtje joggen/proberen te lopen is nog altijd sportiever dan bankzitten! Oh en "Lost" ik heb vorig jaar trouwens nog in Tassie in de buurt van Hobart getraind, weet niet meer precies waar, maar het was prachtig.. ok, en een beetje koud, dat dan weer wel. Gelukkig 27 graden hier vandaag, summer is around the corner.

Heb zojuist de hele dag gelopen
Met een kruiwagen vol graszoden.
Vind het wel even mooi geweest als je het niet erg vindt;)

Ik ben Susan..... Ik ren een beetje en toen ik vanochtend iemand met een Zevenheuvelenloop t-shirt zag rennen, dacht ik, toch maar eens lid worden van dat Nederlandse forum waar ik ooit zonder iemand ervoor te bedanken info heb geplukt voor m'n visumaanvraag..

Dus bij deze thanks, en hoi, hier ben ik dan :)

Ik ren een beetje.... Proest... Susan.... ;) Daar doe je jezelf wel even tekort met deze aankondiging ;) Gelukkig zet je het wat verder naar beneden weer recht!

Maaruh, jammer dat ik dat pas lees nu ik weer in Nederland terug ben, had graag even aankomen waaien bij jullie. Waar zit de baan daar eigenlijk? Ik ben wel even op die van Adelaide (Santos Stadium) geweest maar wist zo niet waar die van Melbourne/Vic zat.

In ieder geval: welkom!

Ja slechte timing! Maar dat aanwaaien kan over 2 jaar nog wel..

Ben zelf nog nooit in Adelaide geweest, maar hier in Melbourne is de baan sinds vorig jaar om de hoek. Verhuisd van Olympic Park in Richmond naar Lakeside stadium aan Albert Park Lake. Wel handig voor mij, maar toch jammer dat ze een baan met zoveel geschiedenis (Freeman enzo), even 'platgooien' voor een trainingsveldje van Collingwood. Gelukkig zijn er nog meer banen, Box Hill, Aberfeldie en een schitterend grasbaantje in Glen Waverley. Van dat kopje koffie kunnen we natuurlijk ook een rondje rennen maken!

Ja slechte timing! Maar dat aanwaaien kan over 2 jaar nog wel..

Ben zelf nog nooit in Adelaide geweest, maar hier in Melbourne is de baan sinds vorig jaar om de hoek. Verhuisd van Olympic Park in Richmond naar Lakeside stadium aan Albert Park Lake. Wel handig voor mij, maar toch jammer dat ze een baan met zoveel geschiedenis (Freeman enzo), even 'platgooien' voor een trainingsveldje van Collingwood. Gelukkig zijn er nog meer banen, Box Hill, Aberfeldie en een schitterend grasbaantje in Glen Waverley. Van dat kopje koffie kunnen we natuurlijk ook een rondje rennen maken!
Die gaat op de lijst met mensen waar we (weer) langs gaan als we in Melbourne zijn :) We komen sowieso de eerste maand (planning nov 2014) in Melbourne om wat dieren in quarantine op te zoeken, dus dat gaat goed komen!

Back