Even voorstellen: Edwin & Krista

bball

New Member
Hi allemaal,

Super leuk dit forum. Ik volg de discussies van een afstand nu al een klein maandje en ik moet toegeven dat ik steeds enthousiater word van de keuze die wij gemaakt hebben. Vandaar dat ik ons wil voorstellen.

Wij zijn Edwin en Krista. Net als vele anderen op dit forum zijn wij op weg om het velbegeerde visum (175) voor OZ te bemachtigen. In 2008 hebben we besloten het proces in gang te zetten door item voor item de documentatie zelfstandig te verzamelen om de aanvraag in te dienen. Zodat we op elk moment, indien er een negatieve uitslag zou zijn, de aanvraag konden afbreken.

En gelukkig op 1 dec jl. was het zover; CPA assessment, beide IELTS testen en een hoop andere documenten verder; alles via de site van DIAC ingediend en nu is het grote wachten begonnen.

We gaan jullie op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen en blijven het forum op de voet volgen.

gr.
Edwin & Krista

Welkom op het forum!! Waar willen jullie je precies gaan vestigen in oz? Staan jullie ook nog op andere lijsten (CSL bijv.) of alleen op de SOL?
Succes met alles (maar vooral wachten..  :lol:)

Meeste kans op werk in mijn vakgebied zal zijn Sydney of Melbourne. Waarbij de voorkeur uitgaat naar Sydney.

De ASCO code 1211-11 Finance Manager komt momenteel alleen op de SOL voor, dus we weten dat we laatste in de rij zullen zijn die door de C.O. zal worden opgepakt.

Heel veel succes met het lange, lange wachten dan :up: Maar goed, je hebt iets om naar uit te kijken...

Hallo Edwin & Krista,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met afwachten, het is allemaal de moeite waard.  Geniet in de tussentijd van leuke dingen doen, dat maakt het wachten een stukje makkelijker.

Groetjes,
Susan

Back