Even voorstellen: Elien

Elien

New Member
Hallo,

Ik ben Elien, een laatste jaar studente Burgerlijk ingenieur uit Gent en kom vanaf juli/augustus doctoreren aan de Universiteit van Queensland.
Nu heb ik nog enkele vragen.
Kan iemand mij helpen bij het zoeken van een gastgezin? Hoe zit het in Brisbane met de ziekteverzekering? Is het eenvoudig om een bankrekening te openen, en waar doe ik dit het best?

Alvast bedankt,

Groetjes,

Elien

Hoi Elien!
Welkom op het forum.

Kan je niet helpen met een gastgezin, want woon zelf in Perth en raad je aan voor de andere onderwerpen even de searchengine te gebruiken. Beiden zijn recente onderwerpen :)

Hoi Elien, welkom op het forum! Leuk dat je naar Brissie komt, ik weet zeker dat je het hier naar je zin gaat hebben :)

Kun je via de universiteit misschien aan adressen van (organisaties voor) gastgezinnen komen? Of misschien eens op gumtree proberen.

Ik heb zelf een rekening bij de ING, maar die zitten alleen online, hebben geen branches waar je binnen kunt lopen. Manlief heeft al jaren een rekening bij de ANZ en daar is ie best tevreden mee.

Welkom!

Een bankrekening openen is vrij eenvoudig, kan vanuit Belgie online al, zodat je op voorhand al geld kan overschrijven.

Succes!

Welkom en have fun.

Voor die bankrekening. Ik geef je wel een nummer waar je veilig alles kan neerstallen >:D:up:

• Like
Reactions: kat
Back