Even voorstellen; Ellawishes

Ellawishes

Active Member
Goedemorgen iedereen!

Mijn naam is El, en heb sinds een jaar ongeveer een Australische vriend. Ik ben HBO- verpleegkundige van beroep en de aanvraag van een partnervisum is iets waar we steeds serieuzer naar aan het kijken zijn. We hebben nog geen aanvraag of iets dergelijks gestart, maar zijn ons aan het orienteren en bekijken wat de beste opties zijn.

Ik heb mijn twee working holiday visa's al gebruikt dus die optie heb ik helaas niet meer. Ik ben nu weer 'thuis' in Nederland en zullen dus sowieso voor een offshore aanvraag van een partnervisum moeten gaan.

Ik kwam dit forum tegen en hoop hier wat informatie te winnen op meerdere fronten, en vooral ook ervaringsverhalen van verpleegkundigen en anderen die een offshore partnervisum hebben aangevraagd -en hoe dit proces is verlopen :)

Groetjes, El

Dank je!

Ja ik had de verpleegkundigen thread gelezen ja, al heeft die cursus geen prioriteit voor mij nog.. Als ik daar eenmaal woon en het geld verdient heb om dat te kunnen betalen moet dat echter wel gebeuren.. Jammer dat het zo veel moet kosten.

Op het moment woont hij in Broome, maar heeft geen vaste woonplaats en is Australie rond aan het reizen. Zo hebben we een tijd in Normanton QLD gewoont, en in Darwin NT :)

Hoi El, welkom op het forum! Ik heb pas geleden ook een partner visum aangevraagd, vanuit Nederland. En ik heb tot nu toe ook super veel aan dit forum gehad! Ik zag in het begin door de bomen het bos niet, maar naar vele uren rondkijken en lezen op dit forum had ik zo veel meer overzicht. En dit boekje vond ik ook erg handig http://www.immi.gov.au/allforms/booklets/1127.pdf
Succes met alles uitzoeken :)

Back