Even voorstellen: Emiel & Marieke!

EmielMarieke

New Member
Hoi allemaal!

Wij zijn Emiel en Marieke, beiden 27 jaar en al 8 jaar samen. Op dit moment wonen we nog in Noord-Holland, maar in januari vertrekken we voor minimaal 1 jaar samen met onze 2 katjes naar Australie om daar ons geluk te gaan beproeven! De ouders van Emiel wonen daar sinds januari en we gaan bij hun wonen, zodat we rustig kunnen wennen en kijken of we in Australie willen blijven wonen. Het is een onwijs mooie kans, maar natuurlijk ook heel erg spannend. Leuk om via deze site verhalen en ervaringen van andere Nederlanders te lezen over het (gaan) wonen in Australie!

Groetjes  :later:,
Emiel & Marieke

Hoi Emiel en Marieke,

Van harte welkom op deze xpdite. Ik hoop dat jullie hier veel waardevolle informatie kunnen vinden.
Met welk soort visum vertrekken jullie?

Mijn schoonfamilie woont ook in Melbourne en omstreken en wijzelf zijn al bijna 12 jaar bij elkaar waarvan 5,5 jaar getrouwd en 2 kids( 4jr en 19mnd), Als wij zouden gaan dan vraag ik een partnervisum aan. Mijn zoontjes hebben beiden al de dubbele nationaliteit, Daarnaast spreken mijn ouders ook nederlands en wonen ze volgend jaar 50 jaar in Australie.

Nogmaals; welkom op dit forum en succes met de voorbereidingen!

Groetjes heidi

Hoi Emiel en Marieke,

Is jouw schoonmoeder soms Robijntje??? Wij gaan ook emigreren naar Sydney. Waar we gaan wonen weten we nog niet precies dat
moeten we even uitgaan zoeken. We kunnen de eerste tijd verblijven bij een achternicht van mijn  moeder die er al 42 jaar woont.
Zij wonen 1 uur van North Sydney rijden af, daar gaat Johan ook werken. Alleen wachten wij nog steeds op het visum, al 11 mnd lang.
Nou succes met de voorbereidingen nog en wie weet bevalt het jullie zo goed dat je kan blijven.
Gr. Johan, Ingrid en Steve

Hee Emiel en Marieke!!!! Welkom op het forem!! Nou, het gaat een mooi jaar voor jullie worden en daarna een mooi leven hier in Australie!! :beach: :flipper: :surfer: :happysun: :stupid2: :dancing:

Echt leuk dat jullie op dit forum zijn, je kunt hier echt alles vragen en je krijgt onwijs veel informatie!!  :up:

Dikke kus van mij!!!!!

Hoi allemaal!

Dank jullie wel voor dit warme welkom  :hi:! Ja, inderdaad 'Robijntje' is Emiel's moeder (dikke knuffel terug!!). We gaan dus bij haar wonen in Bangor, NSW. We gaan gewoon lekker genieten  :beach: en alles over ons heen laten komen. Wie weet bevalt het wel zo goed dat we niet meer weg willen  :gramps:, who knows ;-)! Er is maar 1 manier om erachter te komen of dit 'het' voor ons is en dat is het gewoon gaan doen  :w00t:!

Groetjes van ons!

Back