Even voorstellen: Ethel, Gert-Jan, Tim & Liza

Het gaat nog druk worden in Perth, wij Katie & Bennie vertrekken de 20 okt naar Perth

Heel veel suk6 mee de latste loodjes. :up: :up: :up: :up:

Ik hoop in januari 2010 die kant op te gaan, maar dat duurt nog even... Veel succes en geluk daar in ieder geval!

[quote author=perthpete link=topic=9353.msg126783#msg126783 date=1223855182]
Welkom alvast! Enneh... vergeet niet te stemmen ... http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,2850.0.html

[size=6pt]Overigens: Het wordt inderdaad wel wat druk zo in Perth ... Zou ik dan toch teveel aan het promoten zijn .. ??[/size]
[/quote]

Welkom in Perth, wij zijn hier sinds 10 april 2008 en wonen in Innaloo. Gaan jullie in Mt Claremont wonen? Als je gearriveerd bent ben je welkom voor een kop koffie of thee. Stuur me maar even een pm dan geef ik je mijn telefoonnummer. Succes met de verhuizing en tot ziens.

Magda en Jan Compagne

Welkom op het forum en veel plezier in Perth. Wij zouden ook 3 januari vliegen, maar hellaas zit het nu allemaal even tegen (huis niet verkocht, nog geen visum...) Maar ook wij komen er aan, dan maar wat later!

Groetjes,

Sacha

Hoi hoi.....zo te zien zijn (of komen) er nogal wat Nederlanders in Perth...! Misschien word Oud & Nieuw vieren dan toch niet zo eenzaam.... :wink:

Ikzelf en mijn Turkse vrouw hebben de medische tests gedaan en wachten op visa goedkeuring. Ik ga ook op een 457 business visa. Waarschijnlijk vliegen we ergens in de tweede helft van November. Ik ga 5 jaar voor een Amerikaans bedrijf werken en heb er erg veel zin in !......... :lol:

Gerben

:hi: op het forum,

Wij moeten nog even wachten op ons visa :crazy:( Febr. 08 aangevraagd ) hopelijk komt het nog dit jaar.
Wij gaan ook richting Perth, het wordt daar wel een gezellige boel :cheers: met al die Nederlanders :group:.

Groetjes Rudi & Henriette.

Back