Even voorstellen: Frank

Frank v R

Member
Hallo!

Bij deze zal ik me ook even voorstellen. Ik ben Frank en ik ga in september of oktober naar Australië op basis van een Skilled Independent visum. Vorige week heb ik m'n medicals gedaan, dus er lijkt eindelijk schot in de zaak te zitten!
In '98/'99 heb ik 9 maanden gebackpacked in Australië. Sinds ik terug ben heb ik steeds de wens gehad om weer terug te gaan. Toen ik ongeveer twee jaar geleden weer toetrad tot de wereld der vrijgezellen, heb ik de knoop doorgehakt om in eerste instantie voor 2 jaar terug te gaan. Daarna zie ik wel.
Ik ga dus alleen. Vooral daarom leek het me leuk om alvast via de dit forum met wat mensen in contact te komen die dezelfde plannen hebben.

Frank

welkom op het forum.:up: Waar in Ausralie, wil je naar toe.

Frank, welkom op het forum.
En nog zo'n vraag: Wat zou je in Australië willen doen, voor werk?

hoi die hoi Frank,
welkom, welkom, succes met je verhuizing en alles wat daar nog aan vooraf gaat!!!!!!!!!!!!!
Ben zelf nog niet zo heel erg lang bekend op dit forum maar het is echt leuk !!!!!!!
En we krijgen al meer zin om te gaan ons plan is in october, november,
ligt een beetje aan de voortgang van al onze papierenwinkel.
Be possitive, think posstive,
groetjes Irma

[quote author=Frank v R link=topic=1932.msg18226#msg18226 date=1118847659]
Hallo!
[/quote]

Hi!

En welkom!

:peace:

Bedankt voor jullie reacties!

Bear,
Waar ik naar toe zou willen? Mijn voorkeur gaat uit naar Sydney, Melbourne of Brisbane. Mijn plan is om van in Nederland alvast wat gesprekken te regelen bij bedrijven. Waar ik de meeste kans op werk heb, begin ik. Ik heb inmiddels een behoorlijke lijst met potentiele werkgevers.

Hawk,
Soort werk? Ik ga in eerste instantie op zoek naar het soort werk wat ik nu ook al doe. Ik ben industrieel produkt otwerper /  mechanisch ontwerper. Op de lange termijn wil ik misschien wel totaal iets anders doen. En misschien ga ik wel free-lancen.

Irma,
Ik ga niet gelijk verhuizen hoor. Ik neem eerst alleen m'n backpack mee en zal de eerste tijd in hostels verblijven. Als ik ergens werk heb, zal ik wel een woning gaan huren en laat ik eventueel wat spullen overkomen. Ik wil vooral in het begin erg flexibel zijn..

Welkom op het forum!

Ik neem eerst alleen m'n backpack mee en zal de eerste tijd in hostels verblijven. Als ik ergens werk heb, zal ik wel een woning gaan huren en laat ik eventueel wat spullen overkomen. Ik wil vooral in het begin erg flexibel zijn..

Kijk dit is nu de Ozzie way of living..... Veel plezier!

Heya!

toevallig dat we dezelfde plannen hebben ( :-D), ik ga in eerste instantie ook voor 2 jaar....nog niet duidelijk wat ik ga doen, in mijn beroep of wellicht iets voor mezelf beginnen......starten in een hostel om kosten te besparen, huren en dan zien we wel.....ruil alleen Melbourne voor Perth.... :roll:

In ieder geval welkom hier!

Gr. Sab

Sabien,

Ik lees nu pas dat je al voor de (zeer geslaagde! (Marco/Jeroen bedankt voor het organiseren)) bijeenkomst had gereageerd. Idd dezelfde plannen. Perth voor Melbourne? Beter klimaat, dat klopt. Voorkeur gaat nog steeds uit naar Sydney hoor.

Maareh, ik heb inmiddels mijn e-mail adres public gemaakt, dus als je vragen hebt over de skills assessment dan mail je maar..

Frank

Als alles goed gaar, kunnen we de volgende keer dus een biertje in sydney drinken....... :lol:!!!!!!!

Gr. Sab

PS mail je deze week wel ff.......voor IEAust :-o

Back