George Franciska
XPdite Sponsor
Hallo allemaal,
Wij zijn George (39) en Franciska (35) en kijken al even mee als gast op dit forum.
Wij zijn getrouwd, hebben geen kinderen maar wel een lieve hond, Kaya genaamd.
Omdat we serieuze plannen hebben om uit Nederland te vertrekken zijn we op zoek naar zoveel mogelijk informatie.
George is geboren in Australië en heeft er de eerste 6 jaar van zijn leven gewoont, maar heeft (nog geen) Australisch paspoort.
Daar zijn we nu eerst mee bezig. De kans is zeer groot dat hij het paspoort krijgt, maar we hopen nog niet te hard.
De teleurstelling zal alleen maar groter zijn als het toch niet lukt.
En ik (Franciska) lift mee met deze rit.
Wat ik allemaal moet doen ben ik nog allemaal aan het uitzoeken, het ligt er maar net aan of George het paspoort krijgt...
We hebben een reis van 13 december en tot 17 januari geboekt en gaan dan van Adelaide naar Brisbane reizen.
In Melbourne gaan we familie, die George niet nog kent, opzoeken.
Ik hoop hier nog meer te leren dan ik tot nu toe al gedaan heb
Wij zijn George (39) en Franciska (35) en kijken al even mee als gast op dit forum.
Wij zijn getrouwd, hebben geen kinderen maar wel een lieve hond, Kaya genaamd.
Omdat we serieuze plannen hebben om uit Nederland te vertrekken zijn we op zoek naar zoveel mogelijk informatie.
George is geboren in Australië en heeft er de eerste 6 jaar van zijn leven gewoont, maar heeft (nog geen) Australisch paspoort.
Daar zijn we nu eerst mee bezig. De kans is zeer groot dat hij het paspoort krijgt, maar we hopen nog niet te hard.
De teleurstelling zal alleen maar groter zijn als het toch niet lukt.
En ik (Franciska) lift mee met deze rit.
Wat ik allemaal moet doen ben ik nog allemaal aan het uitzoeken, het ligt er maar net aan of George het paspoort krijgt...
We hebben een reis van 13 december en tot 17 januari geboekt en gaan dan van Adelaide naar Brisbane reizen.
In Melbourne gaan we familie, die George niet nog kent, opzoeken.
Ik hoop hier nog meer te leren dan ik tot nu toe al gedaan heb