Even voorstellen: Gerben & Zeynep

Gerben

New Member
Hallo allemaal,

We zitten nu nog "Up Over" in Athene, Griekenland... :cool: Ergens in de tweede helft van November landen we in Perth voor een avontuur van 5 jaar... :lol: Ik heb een nieuwe baan geaccepteerd, vandaar.

Via dit forum hopen we wat meer Nederlanders te leren kennen in Perth.

Gerben & Zeynep

Dag Gerben & Zeynep,
Alvast welkom in Perth. Qua klimaat zal het niet zo enorm anders zijn dan Athene vermoed ik zo. Alleen zal de zon hier nog wat heter aanvoelen (dunnere ozonlaag en zo :). Heb je hier je stem al uitgebracht: http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,2850.0.html  :)

Hoi Gerben en Zeynep,

Welkom om het forum en vergeet inderdaad niet stemmen, we moeten Queensland toch ruim kunnen verslaan met al die mensen die de laatste tijd richting Perth (hopen te) vertrekken!

Groetjes,
Sacha

Hoi Gerben en Zeynep,

Welkom op het forum en heel veel succes de eerste maanden. Weten jullie al waar in Perth jullie willen gaan wonen? De baan is er in ieder geval, dus dan moet de rest vanzelf wel komen. De temperaturen zijn nu al in ieder geval heerlijk
.
Groetjes Ethel, Gert-Jan, Tim en Liza

Hoi Gerben en Zeynep!

Wij zijn sinds maart hier, in Fremantle, en hebben het hier erg naar onze zin. Intussn hebben we besloten hier toch ook wel n jaartje of 4 te blijven en ik heb eigenlijk al geen zin meer nog terug te gaan haha. We hebben hier al snel onze draai gevonden en het is opmerkelijk hoeveel mensen hier ook nieuw zijn, over van de wereld vandaan, die het ook leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen. Laat maar weten als jullie iets willen ondernemen eenmaal hier. November is prima tijd om te komen omdat iedereen zn bbq te voor schijn heeft getoverd en iedereen elkaar over uitnodigt voor barbie's  :up:

Groetjes Q en Inge

Back