Even Voorstellen: Hawk

hawk

XPdite Sponsor
Wat mooi zeg, een forum om over emigratie naar Australië mee te praten. Ik (Koen), en als ik in Australië ben Ken want Koen spreken ze uit als Cohen, the Man from Amsterdam. Ik ben ook druk bezig om naar Australië te emigreren. Ik ben in ieder geval door de ACS geaccepteerd als Web designer, 60 punten zijn binnen en 25 voor mijn leeftijd (33), Zaterdag mijn IELTS test afleggen en dan maar weer een aantal van die formulieren invullen (zucht, zucht). Hopenlijk nu wel voor een State nomination (de eerste keer ben ik hiervoor afgekeurd). en anders maar via DIMIA (de langere weg) met natuurlijk wel het voordeel dat ik dan overal in Australië mag wonen / werken. Ook in de eerste 2 jaar. Ik denk te gaan emigreren naar de staat Victoria
De redenen waarom ik naar Victoria zou willen emigreren zijn:

1) Goede werkgelegenheid
2) Ten obzichte van Sydney redelijk goedkoop (In suburbs 30 tot 40 km buiten Melbourne zijn de huizen zeer betaalbaar heb ik gezien en ik zou ook niet dichter bij de stad willen wonen)
3) Landschap (Veel meer Groen in Victoria dan in enig andere staat, Tasmanië uitgezonderd neem ik aan)
4) Last but not least - 400 Golfbanen in deze staat. Mijn grootste Hobby.

Uiteraard is elk advies van harte welkom en ik zal ook zeker mijn best doen om ook anderen op dit forum te helpen, mocht ik iets weten.

Lost: Bericht afgesplitst van ander draadje.

Hoi Koen,

Welkom op het forum! :up:
Ik heb je berichtje even afgesplitst van het andere topic, zodat het wat meer opvalt.

Hi Koen

Je kan gewoon Koen blijven heten hoor.  Een collega hier heet ook Koen en wordt gewoon Koen genoemd.  Soms zal je je naam even moeten herhalen, maar dat moeten er een hoop hier.  Mijn dochters naam zeggen ze ook altijd de eerste keer verkeerd maar daarna krijgen ze het echt te pakken. 

Sidonia

:hi: op het forum!

Moet zeggen dat je al een stuk verder bent dan de meesten hier ( :|), maar in ieder geval nog veel succes met de laatste loodjes zullen we maar zeggen..... :up:

Gr. Sab

Ik zou zeggen je bent er helemaal klaar voor.

Ik geef toe, ik ben een beetje jalous op je ACS - "goedkeuring". :-D

Wij gaan waarscheinlijk naar Melbourne, dus ook VIC.

Welcome on (the) board!
:)
Annemarie

Welkom en veel plezier hier (en natuurlijk succes met alles !!!)

Groetjes Miranda  :)

welkom op het forum en success.

Ik zou ook gewoon Koen blijven heten anders word je misschien gelinkt met Barbie.

groetjes Miel

Back