Even voorstellen..... Ik ben Cher

Cher

New Member
Hi,
Ik ben Cher en denk sinds 2 jaar over een verhuizing naar down under. Na mijn 3e trip afgelopen jaareinde heb ik besloten om de sprong te gaan wagen. Ben op het moment druk bezig met vergaren van visum info en zoeken naar een sponsorship. Op Hyves werd mij toen aangeraden om eens op XPdite.net te gaan kijken en hier ben ik dan... :lol:

Volgens een visa advies bureau zou ik een skilled worker visa kunnen aanvragen. Zij is op basis van mijn diploma's nu aan het kijken van de opties zijn. Daarnaast ben ik aan het solliciteren en kan ik zo mogelijk een sponsorship verkrijgen...

Heb je al werkervaring??? ALs je het nog niet gedaan hebt lees dan zelf ook eens booklet 6 door. Hierin staat een hoop info en weet je een beetje wat je te wachten staat.

Ik heb 8 jaar werkevaring als external auditor en 1 jaar als internal auditor voor een multinational en de grote audit firms zitten te springen om mensen heb ik begrepen.

Welkom op het forum :up:

Op basis van jou werkervaring en vermoedelijke diploma´s, moet het geen probleem zijn om e assessment bij de CPAA erdoor te krijgen!

Groetjes Wilbert

Waar Hyves al niet goed voor is  :wink:
:hi: op het forum in ieder geval en succes met alles.

Greetz Jidske  :cool:

Hoi cher,

Welkom op het forum en je zal hier veel info vinden. als je geld wilt besparen op de aanvraag zou ik alleen de voorcheck bij een bureau laten doen en de rest zelf doen!

Groetjes Marie

Back