Even voorstellen; Ilse

InTheDesert

New Member
Hi allemaal,

Ik ben Ilse en woon sinds 4 maanden in Alice Springs. Na in Bathurst gestudeerd te hebben en backpacken heb ik dan eindelijk een sponsorship visum! Yay!

Ziet er goed uit het forum! :up:

Cheers  :cool:

Welkom Ilse,
Leuk, In ieder geval geen "groote stad immigrant".... lekker he in de bush? Laat ze maar in de file staan in Sydney (Melbourne, Brisbane enz. enz.....)  :evil:
Henk

File? Wat is dat :? hehe, ja de bush is prima, weer eens wat anders aangezien ik uit de randstad kom! Lekker warm nu :happysun:

Hi Ilse,

Welkom op het forum.
Prettig geregeld, zo! Petje af hoor!

Ook al ben je inmiddels al "gelegerd' in OZ, toch zul je nog een hoop opsteken hier.
Fijn forum. :up:

Mariette

Hey!
Welkom op het forum!
Je hebt dat aardig voor mekaar gekregen.
Voor velen is het laaaang wachten!
In ieder geval geniet maar van het zonnetje!
Groeten Henk

Hi allemaal!

Het is erg gezellig in Alice Springs, het leven bevalt hier prima. De isolatie valt enorm mee, het enige echte nadeel is dat het gewoon centen kost om even me vriendinnen in Adelaide/Sydney op te zoeken! Maar goed ik mag niet klagen aangezien ik inderdaad nogal wat mazzel heb gehad!

Dus gewoon lekker hard werken en dan komt dat weekendje buiten Alice Springs vanzelf!

Bedankt voor al de welkoms berichtjes!  :up:

Ilse

Hoi Ilse,

Goed te horen dat het bevalt in Alice Springs. Wij (mijn vriendin en ik) hopen er over een paar maanden ook te zijn. We hebben inmiddels een sponsor gevonden en zijn nu bezig met de formulieren. Misschien heb je nog wat tips voor ons omtrent het huren van een woning, verzekeringen enz.

Alvast bedankt voor je reactie en misschien kunnen we een keer iets afspreken in Alice.

Groetjes Connie & Remon

Back