littlelady
New Member
Hoi, ik ben Irene. In 1997 ben ik op werkvakantie naar Australië geweest. Voordat ik ging was ik ter voorbereiding de kaart van Australië aan het bekijken. Ik zat toen op de grond achter de bank verstopt en na een tijdje vroeg m’n moeder aan m’n vader waar ik toch was. Mijn vader zei toen: ‘in Australië’. Sindsdien zit ik met m’n kop in Australië. :smile:
Ik ben nu 3 keer in Australië geweest en het voelt steeds meer als thuis.
Een tijdje terug heb ik een kansbeoordeling laten doen bij move2australia maar daar kwam helaas uit dat ik weinig kans maak omdat ik geen skilled beroep heb (reisagent en fotografe). Ik ben nu bezig met omscholen tot kapster en hoop ooit nog eens te emigreren naar Australië. Als iemand ervaring heeft met de assessment via TRA als kapper dan hoor ik dat graag.
Ik lees al een tijdje mee op het forum en kan veel info vinden.
Groetjes Irene
Ik ben nu 3 keer in Australië geweest en het voelt steeds meer als thuis.
Een tijdje terug heb ik een kansbeoordeling laten doen bij move2australia maar daar kwam helaas uit dat ik weinig kans maak omdat ik geen skilled beroep heb (reisagent en fotografe). Ik ben nu bezig met omscholen tot kapster en hoop ooit nog eens te emigreren naar Australië. Als iemand ervaring heeft met de assessment via TRA als kapper dan hoor ik dat graag.
Ik lees al een tijdje mee op het forum en kan veel info vinden.
Groetjes Irene