Even voorstellen: Irene

littlelady

New Member
Hoi, ik ben Irene. In 1997 ben ik op werkvakantie naar Australië geweest. Voordat ik ging was ik ter voorbereiding de kaart van Australië aan het bekijken. Ik zat toen op de grond achter de bank verstopt en na een tijdje vroeg m’n moeder aan m’n vader waar ik toch was. Mijn vader zei toen: ‘in Australië’. Sindsdien zit ik met m’n kop in Australië.  :smile:
Ik ben nu 3 keer in Australië geweest en het voelt steeds meer als thuis.
Een tijdje terug heb ik een kansbeoordeling laten doen bij move2australia maar daar kwam helaas uit dat ik weinig kans maak omdat ik geen skilled beroep heb (reisagent en fotografe). Ik ben nu bezig met omscholen tot kapster en hoop ooit nog eens te emigreren naar Australië. Als iemand ervaring heeft met de assessment via TRA als kapper dan hoor ik dat graag.
Ik lees al een tijdje mee op het forum en kan veel info vinden.

Groetjes Irene

Hallo en welkom.

Mijn beroep, secretaresse is ook niet zo interessant, maar gelukkig heb ik een man die wel interessant is. Dus wij gaan het nu op zijn naam aanvragen en als dat goed gaat mag ik mee. Dus ja... kan ook nog natuurlijk!
Maar veel succes en ik hoop voor je dat je je droom kan waarmaken!

Melissa

Dag Irene,

Welkom. Ik vind het bewonderenswaardig zoals jij (en anderen) zelfs een vakken omscholing doen, 'alleen maar' om hierheen te kunnen komen!

Als je (nu nog) fotografe bent, heb je ook wat van je werk online staan?

[quote author=perthpete link=topic=6845.msg86474#msg86474 date=1175906250]
Als je (nu nog) fotografe bent, heb je ook wat van je werk online staan?
[/quote]

Goeie vraag peter :)

[quote author=littlelady link=topic=6845.msg86458#msg86458 date=1175877882]
Sindsdien zit ik met m’n kop in Australië.  :smile:
[/quote]

Weer een verslaafde die we kunnen verwelkomen op het forum!!

Veel sux6 met je plannen.

Rene-l

Hallo, en welkom!!

Heb je van te voren gecontroleerd of je opleiding erkend wordt? Ik heb begrepen dat er ook kappersopleidingen in NL zijn, die niet erkend worden!
Verder heb ik wel bewondering voor je dat je als fotografe een kappers opleiding gaat doen (en dan ook nog werkervaring opdoen) wel een andere kant op he??

Groeten ,

aukje

Hoi,

Wat leuk zeg al die reacties. Ik ben op dit moment reisagent en ben bijna klaar met m'n opleiding fotografie. Ik heb nog geen eigen website, maar zodra die er is laat ik het zeker weten.
Als ik de kappersopleiding heb gedaan ontvang ik een diploma dat wordt erkend door het ministerie van onderwijs. Hoop dat dat voldoende is voor TRA naast de werkervaring.

groetjes Irene

Back