EVEN VOORSTELLEN IVAN UIT BELGIE vraagt info ivm tennis in Queensland

Ivan

New Member
Hallo ,
mijn naam is Ivan , nu nog wonende in Belgie maar hopend dat ik met mijn gezin volgend jaar ons definitief kunnen vestigen in Queensland ! Wij zijn tennisleraars en hebben horeca en managmentervaring .
Wij denken aan een tennisresort te starten in de buurt van Noosa of Hervey Bay of Moreton Bay ;
wij hebben diverse eigendommen te koop gevonden in die regios om ons project te kunnen verwezenlijken .
Wij gaan in oktober de plaatsen bezoeken maar willen graag heden al een grondige marktstudie ondernemen om de regios beter te leren kennen .
Wordt er veel getennist in de sunshine state ? Kennen jullie tennisclubs in Queensland persoonlijk ?
Is de clubsfeer te vergelijken met Nederland of Belgie ?
Kennen jullie Deception Bay , Cooroy , Hervey Bay , Moreton Bay ?
Zijn het leuke stadjes , sociaal , toeristisch , veilig , proper ? Wij hopen te verbroederen met de locale bevolking en een sportieve bijdrage te kunnen leveren aan de community !Staan Australiers daar open voor ?
Iedere mening of hulp is welkom hoor .
Groetjes van Ivan

Hoi Ivan, welkom op het forum.

Het is de bedoeling om je in dit sub-forum alleen voor te stellen. Vragen kun je kwijt in het betreffende andere forum (in dit geval lijkt Queensland mij wel het goede subforum), anders wordt het zo'n rommeltje.

succes!

edit: ik zie dat je al een ander draadje hebt geopend :up:. Dus voor iedereen die antwoorden op de vragen heeft, hier kun je ze kwijt.

Back