Even voorstellen jacoline

Jacoline

New Member
Hallo!
Ik ben Jacoline en 29 jaar. Het idee om misschien te emigreren met mijn partner is bij mij nog heel vers. Voor mij zou een aantal jaren werken en wonen aan de andere kant van de wereld een hele mooie en bijzondere beleving zijn. Dat mag Australië of Nieuw-Zeeland zijn. (Waarschijnlijk vinden jullie dat laatste land een slecht idee haha.)
Ik denk dat ik eerst maar eens ga lezen wat de opties en jullie ervaringen zijn. Daarna ga ik beslissen Of er een eerste stap komt, en zo ja, welke.

Groet van Jacoline

Hoi Jacoline, welkom! Zoals je op dit forum kunt lezen is emigratie naar Oz niet altijd even gemakkelijk of snel te regelen. Gezien je leeftijd, vraag ik me af waarom je niet op een WHV gaat. Als je het eerste jaar drie maanden farmwork doet, kun je twee jaar hier reizen, rondtrekken en van het leven in Oz genieten, voordat je je in de frustrerende papiermolen begeeft. Hoe dan ook, succes!

Welkom! En er is niks mis met Nieuw Zeeland, prachtig land en hele fijne aardige inwoners.
WHV is in ieder geval binnen een dag geregeld en dan is het gaan met die banaan. Voor even een paar jaar naar de andere kant lijkt me leuk-verhaal, tja dat gaat niet zo gemakkelijk. Daar gaat tijd, geld en heel veel geduld in zitten en dan moet je beroep ook nog eens op de lijst staan. Tijd voor de visa wizard! Succes en veel plezier met het lezen van alle verhalen hier.

Hoi, welkom. Lees lekker je weg door het forum. Er is veel ervaringsinfo. Succes met het uitpluizen!

Back