Even voorstellen; Janneke, Jeroen en Floris

j.m.

New Member
Hoi allemaal,

Na al heel veel gelezen en geleerd te hebben van dit forum vond ik het nu wel tijd om me eens voor te stellen aan jullie.
Wij zijn Janneke en Jeroen, en zitten met smacht op ons Skilled Independent 175 te wachten, want we willen begin september vertrekken richting Sydney. Onze hond Floris gaat gezellig mee, al zie ik enorm op tegen de reis en de quarantaine die hij moet doormaken :cry:

Ik heb nog een hoop vragen die ik hier beantwoord hoop te krijgen!

Groetjes aan iedereen en alvast bedankt voor al jullie informatie!

Janneke (ook namens Jeroen)

Hallo!

Welkom hier!
Wanneer heb je de aanvraag ingediend?

succes met alle vorderingen,

Marja

oeps, zie nu dat dat in september was. Sorry! Zal voortaan beter lezen  :wink:

Hoi,

Welkom op het forum.

Wachten duurt zooo lang, he?!  :|
Wij hebben ook een online 175, ingediend 11 november en wachten ook nog steeds.
Wij dachten dat een online 175 veeeeel sneller zou gaan, maar niet dus.

We duimen voor jullie. Als jullie je visum hebben zullen wij waarschijnlijk snel aan de beurt zijn voor een visum.

Groetjes,
Teekay

Het komt wel goed J&J met Floris,

Hij zal er niks aan overhouden en Sydney heeft een quarantaine dus je kunt hem veel bezoeken.

Veel plezier,

Jack :evil:

Hoi Janneke, Jeroen en Floris,

Welkom op het forum  :up:
Wij ( Rudi, Henriette en kids ) hopen dat we Oktober dit jaar nog kunnen vertrekken naar W.A., :computer: we hebben een 175 online ingediend en hopen dat we het deze zomer nog krijgen :|. Maar zoals ik las heeft Teekay al in November een 175 online ingediend dus zal het voor ons wel heel lang gaan duren ( pas in Februari ingediend ) :cry:.
Het vervelende is dat we ons huis al hebben verkocht en we 18 Juli er al uit moeten. :tent: Dat wordt lang kamperen :lol: :lol:

En nu maar duimen.

Groetjes Henriette(Rudi en de Kids) :later:

Back