Even voorstellen: Janneke

Janneke S.

New Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Janneke 29 jaar, getrouwd met Jochem (34).
Wij zijn een maandje geleden in Perth aangekomen met een permanent Visa.
We zijn het land en de stad nu volop aan het ontdekken en vinden het geweldig hier.
De prachtige natuur, de vriendelijke mensen die nog de tijd nemen om even een praatje met je te maken,
En bovenal natuurlijk het heerlijke weer!
Erg leuk om alle ervaringen en verhalen op de forums te lezen en zeer herkenbaar natuurlijk.
Zal zeker vaker gaan inloggen om op de hoogte te blijven en misschien af en toe om advies te vragen.
Liefs...

Dankjewel!

Jochem is engineer en ik heb in Nederland gewerkt als team leider in een sauna en beauty centrum.
Ik ben mijn weg dus nog een beetje aan het zoeken op werkgebied, je struikelt hier niet echt over de sauna's hè?
Heb al wat gesolliciteerd op Horeca werk maar dat loopt niet echt storm.
Las op de forums hier dat het handig kan zijn eerst vrijwilligers werk te zoeken om wat ervaring op te doen en eventueel een netwerkje op te bouwen dus denk dat ik dat maar eerst eens ga doen.
Jochem heeft gelukkig wel al wat gevonden.

ik heb in Nederland gewerkt als team leider in een sauna en beauty centrum.
Ik ben mijn weg dus nog een beetje aan het zoeken op werkgebied, je struikelt hier niet echt over de sauna's hè?
Maar beautysalons en wellness clinincs wel toch. Hier in ons boerengat zijn er toch genoeg...

Hallo terug allemaal!

Zag inderdaad dat beauty salons hier wel overal zitten alleen was dat
Niet echt waar mijn werkzaamheden lagen in Nederland.
Ik stond daar echt in het horeca en restaurant gedeelte en dat is ook waar
skills en passie liggen. Ik heb al veel online gereageerd en ben ook al bij heel wat
Hotels/restaurant/cafés naar binnen gelopen met mijn CV maar nog geen
Geluk tot nu toe... Maar het zal vast 'n keer lukken en inderdaad, gelukkig al
Een aan de slag!

Welkom!
En een job in jouw categorie moet wel lukken; veel beautysalons (je meot er natuurlijk wel TOP uitzien op het strand, en zelfs veel sun-studios gezien voor diegene die overdag niet genoeg zon zien...?)
Succes, en vooral; geniet!

Welkom en veel succes en plezier in Perth.

Is Jochem een werktuigbouwkundig ingenieur?

Back