Even Voorstellen Jelle

Jelle

New Member
Hallo allemaal,

Na wat speur werk ben ik op dit forum gekomen.
Ook heb ik al ontzettend veel gelezen over Australie en het ziet er allemaal ingewikkeld uit!

Zelf wil ik na mijn studie over 2 jaar (Internationale Groothandel- dus zelfstandig ondernemer) voor een jaar naar
Australie.
Ik ben nu pas 18 jaar en nu kan dat nog allemaal zonder zorgen voor een eventuele vriendin (die ik op dit moment niet heb) of kinderen die je dan thuis zou moeten laten.

Ook zit ik veel te lezen over het emigreren naar dat land. Maar dat lijkt allemaal steeds lastiger te worden.
Van alles moet je regelen papieren, IELTS test etc.
Ik hoop daarom ook dat ik hier veel zal leren en lezen over hoe het allemaal in zijn werk gaat, mijn droom is dan ook al jaren om naar Australie te gaan. Mijn ouders hebben dit totaal niet dus ik snap ook niet waarvan ik het heb  :lol:

Alvast bedankt

Jelle

Welcome!

[quote author=Jelle link=topic=1910.msg17901#msg17901 date=1118656247]
Mijn ouders hebben dit totaal niet dus ik snap ook niet waarvan ik het heb  :lol:
[/quote]

Same here!

:up:

Als je zo jong bent en in eerste instantie voor 1 jaar gaat, ga dan voor een Working Holiday Visum. Die kan je vrij gemakkelijk aanvragen en stukken goedkoper!  :up:

En daar kan ik gewoon een jaar mee rond reizen van plek naar plek?
Het zal vast allemaal wel ergens staan ik lees nu een hoop erover maar er is zoveel wat je moet weten.
En ik verdiep me er pas 1 week dagelijks in dus ik vergeet nog een hoop :D

Ja, dan mag je een jaar lang werken. Het enige 'nadeel' is dat je niet langer dan drie maanden voor dezelfde werkgever mag werken, maar als je wilt rondreizen, is dat toch geen probleem.

Dat is waar maar ik heb toen ook gelezen dat je dan simpel weg kan laten ontslaan en een week later weer kan aanmelden bij dat bedrijf.

Welkom op het forum.  :up:

Verzoek om voor het WHV even in het daarvoor bestemde topic te kijken wat er al info staat over dit visum.
Als er geen info te vinden is gewoon even een nieuw topic starten.
Het onderdeel "even voorstellen" is echt bedoeld om je voor te stellen.

Bacchus

Hoi Jelle,

Welkom op het forum. Enne het is inderdaad niet makkelijk om permanent naar Australië te gaan emigreren. Ik zou zeggen kijk eens rond in het Skilled Visa onderdeel en op verschillende websites in Australië en van emigratieburea's enz.

En veel succes met een 1 jaar Working holiday visa.

Back