Even Voorstellen: Jennie

Jennie Arts

Member
Hoi,

Mijn naam is Jennie Arts en samen met mijn vriend Jeroen ga ik in maart 2014 emigreren naar Perth. Het visum is al geheel rond voor 5 jaar. Ik heb deze site al vaker bezocht om ideeën op te doen over wat er allemaal geregeld moet worden. Dank daarvoor, heel nuttig. Vandaar dat ik me nu ook maar even officeel voorstel :)

Groet, Jennie

Wat een heerlijk vooruitzicht! natuurlijk willen wij hier natuurlijk graag weten wat jullie gaan doen in Perth. En waarom Perth?

Welkom en nog veel plezier op dit forum , ik heb er ook veel aan om hier regelmatig wat opzoekwerk te doen !

Welkom Jennie! Mooi om te lezen dat het visum al rond is, heb je nu mooi de tijd om al het andere af te ronden.

Hoi allemaal,

Dank voor dit leuke welkom!
Jeroen en ik hebben een paar jaar geleden 6 maanden door Australië gereisd. Tijdens die trip hebben we ook gekeken welk deel van Australië ons het meest aansprak. Dat bleek de westkust te zijn en dan is de keuze voor Perth regio vrij snel gemaakt (tenminste als je een grote stad in de buurt wilt hebben). Daarbij voelde de stad niet aan als een miljoenenstad, maar bijna dorps in sommige straatjes en ook dat trok ons wel aan.

Nu zijn we druk bezig met praktische zaken regelen en oriënteren op de banenmarkt.

Groetjes, Jennie

hoi jennie,

leuk dat jullie ook naar perth emigreren. ik en mijn vriendin zijn dat ook van plan en hopen als het allemaal goed verloopt met de visum aanvraag ook rond die tijd in perth te zitten. zijn nu bezig met de benodigde documenten aan het verzamelen voor m2a.

mag ik vragen wat voor werk jullie gaan doen en al een idee waar je wilt gaan wonen in Perth

mvg Dominc en Marielle

Hi Dominc en Marielle,

Wat leuk dat jullie ook aan Perth denken! Altijd fijn als je alvast wat mensen 'kent.'

Mijn vriend is business analyst en beheert daarnaast wat eigen websites. Hij zal waarschijnlijk in die hoek werk gaan zoeken. Ikzelf weet het nog niet helemaal. Ik ben momenteel beleidsmedewerker bij de overheid, maar werk ook nog wat uren in een bloemenwinkel. Mogelijk dat ik dus een 'switch' ga maken qua werk.

We gaan waarschijnlijk ten zuiden van Perth zoeken voor een huis. Ofwel in één van de suburbs ofwel in Rockingham.

Veel succes met de visumaanvraag!

Groetjes, Jennie

Hey Jennie, welkom! En wat leuk te lezen dat deze site je zo door de visum-procedure heeft geloodst! Perth en omgeving lijkt me een hele mooie keuze, veel plezier met jullie nieuwe thuis uitzoeken!

Nog eventjes wachten en dan welkom in Perth. Als jullie tzt in de buurt zijn en Jeroen doet nog iets met websites, moet hij ff een berichtje schieten. Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.

Daarnaast ben je natuurlijk altijd welkom om op bezoek te komen en wat te kletsen. Wij wonen alleen wel helemaal in het Noorden :)

Hi,

Dank voor dit aanbod! Ik zal het ook aan Jeroen doorgeven :)

Zo spannend allemaal: Maart lijkt nog heel ver weg, maar ik merk dat de tijd toch best snel gaat!

Back