Even voorstellen; Jeroen

Jroen

New Member
Hi All!

Ik lees al enige tijd mee op het forum maar zal mijzelf ook even netjes voorstellen. Ben Jeroen, 26 jaar en woon momenteel in Utrecht.
In 2009 heb ik mijn eerste reis richting Australie gemaakt en was meteen verkocht! Vier weken in sept/okt onvergetelijk rondgetrokken vanaf Sydney richting Cairns. Na afloop van de reis zo vol van het land dat ik ben gaan kijken naar de mogelijkheden. Uiteindelijk via dit forum de naam Move2Australia opgedoken en in november 2009 contact met ze gelegd.

Door het starten van een nieuwe studie is het kansbeoordelingsformulier echter lang blijven liggen maar na een tweede trip down under in de (nederlandse) zomer van 2010 toch de boel in gaan vullen en uiteindelijk in april 2011 opgestuurd. In Mei een positief antwoord ontvangen van Rob en besloten om definitief door te gaan voor het Skilled Independent Visa.

Vlak voor de jaarwisseling heb ik alle documenten voor de ACS skills assessment opgestuurd en voor April dit jaar staat een IELTS examentraining op het programma gevolgd door het examen.
Tussendoor nog een trip naar Sydney/Brisbane staan van 17 Feb tm 10 Maart!
De komende periode zal ik wel vaker te vinden zijn hier op het forum, zeker nu alles dichterbij komt. Zeer veel nuttige info te vinden hier! :)

Welkom op het forum, ik vermoed dat je de oostkust kiest als woonplaats?

Groetjes
Yvonne

Kans is zeker aanwezig. Ik wil echter eerst een jaar rondreizen alvorens die beslissing te nemen. Uiteraard ook wel afhankelijk van waar ik tegen die tijd een job kan vinden.

Welkom op het forum! En vergeet WA niet tijdens je rondreis :)

Die staat on top of the list! Ga volgende maand weer richting Ozz maar ivm een bruiloft in de buurt van Brisbane kom ik er niet aan toe om WA aan te doen :(

En vergeet ook Melbourne niet wij genieten met volle teugen hier
I won't! Hoor daar ook zeer leuke en goede verhalen over!
Dat is ook een van de redenen dat ik nog lekker wil gaan rondreizen als ik er eenmaal ben. Heerlijk het land ontdekken en kijken of er een plek is waar ik daadwerkelijk m'n hart aan kwijt ga raken.
Het land op zichzelf heeft hem al gewonnen :)

Gisteren bericht ontvangen van M2A dat mijn documenten waren ontvangen en het dossier voor de beroepserkenning bij het ACS is ingediend!
Behandeltijd: 12-14 weken

Vandaag een IETLS Preperation Course van 5 intensieve dagen geboekt met aansluitend het examen :)

Back