Even voorstellen: Joost en Ilse

ilsewintermans

New Member
Hoi!

Al een paar keer bij de jongerenborrel in cafe Brussels werd me gevraagd, zit je niet op het forum? Euhhh, nee. Maar vanaf nu dus wel! In augustus zijn we met onze boot 'Hafskip' in Brisbane aangekomen. Twee jaar daarvoor zijn we uit Nederland vertrokken. Joost heeft inmiddels een baan gevonden en we verwachten elk moment ons eerste kindje. We wonen op de boot naast de Botanic Gardens in het CBD, erg luxe plek!

Groetjes Joost en Ilse

Hey Joost en Ilse :)

Goh...kennen we jullie niet ergens van :p

Maarre..ik zie dat ik de "weddenschap" ook al verloren heb....ik had nog wel goede hoop op volle maan....

Ha Joost en Ilse,

Tjonge, jullie houden de Nlse sfeer er wel in met het wonen op een boot;-) Ik lees dat je regelmatig naar de borrel gaat in Brisbane? Ik ben net verhuisd met mijn Ozzy man vanuit Nl en woon net een paar weken in de Gold Coast (heb 2jr geleden ook al 10mnd in australie gewoond). Het lijkt me leuk naar de jongerenborrel in dec. te komen. Heb je wat meer info voor mij over de borrel? Is de volgende trouwens op 4dec.?

Groetjes en wie weet tot op de borrel!
Matilde

Matilde,

De jongerenborrel is er elke 1e dinsdag van de maand. Dus dinsdag 4 december is er ook weer een jongerenborrel....

Hoi Matilde,

De jongerenborrel is inderdaad elke eerste donderdag van de maand en begint om 7:30 in cafe Brussels in de Edward Street. Die van december waren we er niet, toen was ons kindje net een weekje oud  :wink:. Nu vraag ik me alleen af of de volgende borrel van aankomende 1 januari wat gaat worden.... Er zijn er veel op vakantie.

groetjes Ilse

Hoi Joost en Ilse

Gefeliciteerd met jullie kindje!

Hoe was de borrel in cafe Brussels op 1 Januari? Als ik het geweten had was ik gekomen. Maar, heb het gepland voor 5 Februari.

Ik ben zelf nieuw op het forum. Woon sinds Augustus in Caboolture na 4 jaren North Qld. Ik werk in Brisbane in de buurt van Edward St dus dat komt goed uit.

Hopelijk tot dan!
Groet
Heleen

Back