Even voorstellen, Katrien

katrien016

New Member
Hey!

Ik ben Katrien, 26 jaar oud, IT-consultant en belg ;)

Ik heb in 2011-2012 een jaar lang rondgetrokken door Australië op een whv en natuurlijk zoals zovelen, verliefd geworden op dit mooie land. Sindsdien ben ik ook al 2x een maand terug geweest (Adelaide), op bezoek bij mijn nieuwe vriendjes daar ;)
Mijn droom is dan ook natuurlijk om te emigreren! Ik ben nog niet aan het proces begonnen omdat ik nog niet genoeg ervaring had voor mijn skill beoordeling maar die heb ik ondertussen wel dus ik ga er eens aan beginnen denk ik :)

Hopelijk binnenkort meer over mijn emigratiedroom,
Katrien

Hi Katrien,

Welkom op het forum :)
Spannend en leuk dat je met het visumproces gaat beginnen.
Er is hier volgens mij veel informatie te vinden en er zijn ook veel mensen die tips en antwoorden kunnen geven.

Hoi Katrien! Welkom :up:

Zit zelf ook in de IT maar ben niet de visum aanvrager geweest. Dus qua skills assessment kan ik je niet helpen. Maar wens je veel succes natuurlijk!

Hoi Katrien,

Welkom op het forum!!
Succes met de hele aanvraag :)

Als je je visum krijgt ga je in Adl wonen als ik het goed begrijp? Gaaf hoor!

Thanks allemaal voor de reacties :)
Ik lees stiekem al een tijdje mee op het forum maar desondanks ben ik nog steeds aangenaam verrast door het welkom van iedereen :D
@Gwen: als ik verhuis zal het inderdaad Adelaide worden :D

Hi Katrien, ook vanaf deze kant een hartelijk welkom.
Als het forum al even volgt, weet je ook dat er de laatste maanden verschillende maanden mensen min of meer noodgedwongen teruggegaan zijn naar Nederland omdat ze in SA geen werk konden vinden. Hou dat in je achterhoofd, werkgevers staan niet op open armen op je te wachten. Maar verder is Aidelaide eo helemaal top, wij komen er graag en als je al vrienden hebt in die regio, lijkt dat ook een logische plek om te starten. Veel succes met de visum procedure, we horen graag hoe het verder gaat!

FYI; De laatste Posts van Katrien in dit draadje zijn al wat ouder (11 maanden) ;)

Ze is er nog wel hoor volgens de statistieken. Maar dit draadje is wat ouder.

Dus wellicht de vraag: Hoe is het @katrien016 ? :D

Hey Allemaal,

De post is inderdaad al wat ouder maar ik ben zeker nog actief! (vooral info vergaren)
Met mij alles top, ben net terug na 3 weken Adelaide, heb kerst en nieuwjaar daar met mijn vrienden kunnen vieren en ik moet zeggen, terug zijn slaagt tegen maar motiveert me nog meer om mijn visum te halen!
Ik besef inderdaad dat Adelaide geen makkelijke plek is om werk te vinden maar overweeg om eventueel te starten in Melbourne.. ach wie weet hoe het zal gaan, eerst dat visum maar eens binnen halen!

Back