even voorstellen Linda en Jack

Linda en Jack

New Member
Hoi,

Wij, Linda 41 jr, Jack 41 jr, Lisa 10 jr, Tim 8 jr. en Sam 5 jr zijn vanaf april bezig met de emigratie naar Australie.
We zijn bezig met het skilled worker visa voor Adelaide.
In november (binnen 1 week) hadden wij goedkeuring van de AIM.
12 januari 2006 gaan wij op voor de IELTS test, waarna wij sponsorship voor South Australie moeten aanvragen.

Zijn er nog meer mensen de naar Adelaide gaan?

groetjes

Linda en Jack

Hi Linda & Jack,

:hi: op het forum.
Heel veel succes met jullie plannen.
We zullen alvast voor jullie duimen voor de 12e :wink:.
En bij deze alvast een "happy new year" toegewenst :).

Groetjes,
Mel

Hoi,

Welkom op het forum en veel succes en plezier.

Ik zal duimen voor jullie ielts? Mijn man is al geweest (net de uitslag binnen en die is goed/ik ga als het goed is 11 februari)

groetjes Miranda  :)

Hoi Jack, Linda en de kids.

Ik ben zelf ook met een skilled visa bezig (STNI subclass 137, zelfde als jullie?)

En ik denk er sterk over om naar SA te gaan, maar WA kan ook nog altijd. Op dit moment vraagt mijn agent een nominatie aan bij beide staten.

Groetjes, en succes met de IELTS test. (ik vond 'm heel goed te doen, alleen het tekstgedeelte staat vol met een aantal implicitiete vragen, waar het antwoord niet echt voor de hand ligt)

Bart

Hallo Linda, Jack en kids.

Wij hebben ons onlangs voorgesteld( voor bijzonderheden zie topic ) en hopen net als jullie naar Adelaide te vertrekken.
Als alles naar wens gaat willen wij in oktober 2006 naar Àdelaide vertrekken.
Wij hebben in november onze IELTS gedaan en inmiddels vernomen dat we zijn geslaagd.
Welke IELTS moet de aanvrager jullie visum doen, general of academic?

Ik ( Wim) vond writing lastig, reading vond ik pittig en luisteren en spreken vond ik makkelijk ( Ik heb academic gedaan en had een overall 6,5 ) Mijn basis was HAVO Engels en dat is alweer ruim 25 jaar geleden. Ik heb me voorbereid door "the Australian"regelmatig op internet te lezen.

Ellen wilde gewoon in één keer slagen. Zij heeft als verpleegkundige een overall 7 op academic niveau nodig.
Zij heeft toen besloten een intensieve cursus Engels bij het BLTC in Amsterdam te volgen, voorafgaand aan het examen. Dit heeft haar in ieder geval gebracht tot een overall 7!

Jullie in ieder geval heel veel sterkte gewenst met de IELTS

We horen van jullie

Wij zijn in afwachting mbt registratie van Ellen voor de Australian Nursingboard.

groeten Wim en Ellen

Hi Linda en Jack,

Ook van ons een Hartelijk Welkom op dit (zoals je waarschijnlijk wel meer zal horen) zeer verslavend forum.
Zoals het er uit ziet, gaat bij jullie alles redelijk makkelijk af. Fijn voor jullie!!

Er zijn meerdere leden die naar SA gaan, of al gegaan zijn. Ik denk dat je in de loop van jullie tijd deze vanzelf wel tegenkomt.

We wensen jullie veel sux6 met de nog te af te leggen wegen.

Rene (forum junkie nr 1)

:hi: Linda, Jack & Kinderen,

Ik wens jullie heel veel suc6 met jullie voorbereidingen voor het visum en hoop dan ook voor jullie dat het nieuwe jaar ook gelijk een visum met zich meebrengt...  :up:

Voor de kids is er een aparte sectie zo dat zij ook kennis kunnen maken met andere kinderen die net als zij vertrekken naar een nieuw land.

Groeten,
Koen & Katrina

Hoi,

Jullie allemaal bedankt voor de leuke reacties.  :)Het is fijn om te ervaren dat we allemaal min of meer in het zelfde schuitje zitten. De 12e gaan we op voor de General IELTs test. We moeten het halen want we hebben de puntjes nodig. We hopen als we geen vertraging oplopen zo rond oktober / november 2006 naar Adelaide te kunnen vertrekken. Maar na de test en de aanvraag voor het sponsor ship eerst het huis en de zaak nog verkopen.

Jack en Linda

Zijn jullie in Utrecht geweest voor de test, want dan hebben wij elkaar vanochtend gezien.
Hoe ging het, viel het mee??
Ik vond schrijven het lastigst en ook het luisteren ging iets te snel, maar afwachten he. 2 weken duurt dan best wel lang.

groetjes
Ineke

Hallo luitjes,

12 januari voor de ielts geweest en vorige week de uitslag binnen gekregen en....................Linda een gemiddelde 7 en Jack een gemiddelde 6. Donderdag 2 februari de papieren voor het sponsorship verstuurd nu weer afwachten.

Groetjes Jack en Linda

Back