Even voorstellen, Lobke en Familie :-)

LobkeV

Member
Hallo,

Ik ben Lobke, 28 jaar. En heb een man en 2 lieve kindjes (4 en 2).

Wij zijn met het hele gezin, nuja, de kleinste weet er niet zo veel meer over. Maar de koala is alvast zijn lievelingsdier en knuffel, verliefd geworden op Australië.

Ik droom al langer van opnieuw starten. Mijn man had wat tijd nodig. Maar zei nu toch, zoek het maar uit.
Ik ben dus nog een absolute beginner en er zijn nog helemaal geen concrete plannen. Maar het zaadje is gepland en ik mag gaan lezen lezen lezen en verdwalen in de bureaucratie.

Sowieso wilden we graag volgende winter nog eens 3 a 4 maanden rondtrekken. Hopelijk steekt covid-19 daar geen stokje voor.

Groetjes,

Lobke.

Ps, we wonen in België
 
Hoi Lobke,

Welkom. Wat heb je al zo al gevonden? Want er zit heel veel kennis in dit forum en men helpt graag :)
 
Hoi,
Bedankt!
Ik zelf ben kleuterjuf van opleiding. Heb daar 5 jaar ervaring in en werk op dit moment als leidinggevende/pedagogisch coördinator van een organisatie met +30 kinderdagverblijven.

Ik heb al gevonden dat je hier wel best wat kans mee maakt om een visa aan te vragen op basis van opleiding.

Mijn man is leerkracht secundaire onderwijs, wiskunde en fysica. Hier tot nu toe nog geen idee of dat realistisch is of hij hierin werk zal vinden.
Voor hem is dat wel vrij belangrijk. Want hij doet zijn job wel echt heel graag.

Groetjes
 
Hoi,
Bedankt!
Ik zelf ben kleuterjuf van opleiding. Heb daar 5 jaar ervaring in en werk op dit moment als leidinggevende/pedagogisch coördinator van een organisatie met +30 kinderdagverblijven.

Ik heb al gevonden dat je hier wel best wat kans mee maakt om een visa aan te vragen op basis van opleiding.

Mijn man is leerkracht secundaire onderwijs, wiskunde en fysica. Hier tot nu toe nog geen idee of dat realistisch is of hij hierin werk zal vinden.
Voor hem is dat wel vrij belangrijk. Want hij doet zijn job wel echt heel graag.

Groetjes