Even voorstellen: Luuk! :)

Luuk

XPdite Sponsor
Goedenavond allemaal..!

Wat een pokke-weer weer! Lig nu lekker warm in bed, vriendin slaapt, en het giet!

Ik ben Luuk, 22 jaar, studeer Technische Bedrijfskunde (2e jaars) in Rotterdam. Werkt parttime in het luxere segment van de horeca, naast mijn studie dus! Verder woon ik samen met Nina, meine freundin.. die is 26 ondertussen, en lerares op het voorgezet speciaal onderwijs, sinds een jaar nu.

Samen zijn we heerlijk op reis geweest, door Australie. Sydney - Melbourne - Tazzie - Melbourne - Aidelaide - Perth - Broom - Kimberley's - Darwin. Totaal verknocht geraakt aan het land.. de vrijheid, de cultuur, easy going.. en we hebben besloten over te gaan! En dan het liefst naar Melbourne, de stad waar we een aantal maanden hebben gewoond en gewerkt.

Dit ben ik! :)
El%20Questro%2C%20Croco%20Fun%20001.jpg

Dit is Nina..
IMG_0480.jpg

En dit zijn wij! :)
IMG_0590.jpg

In het kort ons plan:
Ik afstuderen, ondertussen samen sparen. Via dit bureau een visa krijgen op basis van het werk van mijn vriendin. Alle studentrommel in ons huis verkopen, mijn mooie auto verkopen, rest van de spullen in een groot krat timmeren, naar Melbourne vliegen, met alleen een backpack. Nina werk zoeken, ik werk zoeken, huis huren in Melbourne, rest van spullen naar ons laten sturen, huis inrichten. Genieten. Klaar.

Simpel gezegt, niet zo simpel gedaan.. :)

Via dit forum hoop ik tips te krijgen.. en natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden. Het duurt nog even, maar we gaan ervoor!

Hoi Luuk en Nina,
Allereerst welkom op dit forum.
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit mooie dromen zijn. Zo zou ik het ook willen aanpakken, maar ja, ik ben nog maar 17. Ik zal dus nog even moeten wachten. Eerst mijn opleiding afronden, en daarna gaan sparen om samen met mijn vriend naar de Oz te gaan.

Groetjes T-D

Kijk Luuk dat noem ik nou plannen!

Goed plan man. Sterkte met het uitvoeren van het geheel.

Wij hopen a.s. 2 oktober naar Adelaide te vliegen( rest kun je lezen in de diverse postings van ons)

groeten Ellen en Wim

Welkom op het forum!

Wij hebben het destijds naar NZ wel "simpel gezegd, simpel gedaan": Huis verkocht, spullen in opslag, deel van de spullen verscheept, vliegtickets gekocht en op toeristenvisum Nieuw Zeeland binnengekomen. Dat het met 2 jonge kinderen toch wel erg vermoeiend en zwaar is geweest moet ik achteraf wel toegeven maar jullie zijn met z'n tweetjes. Succes met alles in ieder geval!

groetjes, Ira

Welkom Luuk en Nina!

Kijk, maar uiteindelijk werkt het wel zo, kan af toe wel heel lang duren allemaal maar uiteindelijk komt het goed  :up:

Groetjes,
Lela

Beetje laat maar evengoed nog een warm welkom voor jullie beiden!  :cool:

Wanneer denk je af te studeren?

Groetjes Lin

Hoi Luuk en Nina,

ook een beetje laat.. niet minder gemeend: een warm welkom!!

leuke foto's, grote plannen: Go 4 it! Jullie komen er echt wel..  :up:

groetjes Cat en John

Hey!
Welkom op dit forum.
Dat is een prachtige voorstelling en je weet in ieder geval wel te plannen.
Ja-jaa! Je hebt het te pakken, met wat geduld en organisatie komt dat wel goed.
Veel succes!
Groeten Henk

Back