Even voorstellen: Maaike & Simon

Maaike

New Member
Hallo allemaal,

Na al 10000000 berichten op het forum te hebben gelezen en er vooral heel veel handige tips en info uitgehaald te hebben zal ik ons ook even voorstellen! Wij zijn Maaike en Simon (Australisch) en na nu bijna 1,5 jaar in NL samen te hebben gewoond (daarvoor 2,5 jaar Simon in Melbourne, Maaike in NL) hebben we nu besloten om volgend jaar augustus/september naar Australie te verhuizen. Dus... we zitten letterlijk tussen alle papieren en elke vrij minuut zitten we te bedenken wat we nog meer moeten toevoegen aan ons dikke dossier voor het partner visum. We zijn al een heel eind en willen het eind september op gaan sturen naar Berlijn.

Wij vinden dit forum echt super, we hebben er al zoveel aan gehad, echt een goed initiatief!!

Welkom Maaike,
Succes met de voorbereidingen. Heb je zelf al eerder in Australië gewoond of rondgereisd?

Leuk al die welkomjes :) @Gwen wij gaan in Melbourne wonen waar Simon is opgegroeid en we kunnen daar bij zijn moeder gaan wonen dus we hebben gelukkig
niet de stress dat we ook nog een huis moeten zoeken. @Red dust ja ik heb van oktober 2008 tot oktober 2009 in Australie gereisd en gewerkt obv een Work Holiday Visum en toen ook Simon leren kennen. Daarna 2x teruggeweest voor 5/6 weken om Simon op te zoeken dus het wordt nu wel weer tijd om terug te gaan haha.

Ennnn.... mn aanvraag is zaterdag op de post gegaan!!! SPANNEND!!! Uiteindelijk 1651 gram papier, halleluja! Ik kan nog niet zien of hij
al in Berlijn is, er staat dat t pakket vandaag of morgen wordt afgeleverd bij Track and Trace dus ben benieuwd!! Maar dit is een stap in DE richting!

Back