MaMiSaTe
New Member
MaMiSaTe; In ons geval staat dit voor Marc en Misja en onze dochtertjes Sam (5) en Tess (1,5). Marc is een "Brit" en ik ben Nederlands en we wonen al bijna 8 jaar in de UK na eerst 6 jaar in Nederland te hebben samengewoond. In 2000 zijn we samen een jaar wezen reizen waaronder 8 maanden Australie (helaas voornamelijk Sydney). Na terugkomst in Europa is "Down Under" toch altijd wel blijven trekken. Maar het is ZO'N grote stap .... Dus deze toch nog nooit genomen. In 2005 naar de UK verhuisd om te proberen hoe dat mij bevalt; over all best wel tevreden en happy, maar Australie blijft knagen. Vorig jaar Januari kreeg Marc (nav een open mailtje) in 4 dagen tijd 5 banen aangeboden inclusief de visum afhandeling, dus we weten dat de mogelijkheid er is. Recent de beslissing genomen om met Pasen voor 3 weken te gaan voor een "Recci". Spannend, nerveus, opgelucht, blij; nu al zoveel gemengde gevoelens. En we gaan "alleen maar" om te kijken of we inderdaad denken dat en wat het is voor ons. Het plan is eerst naar Perth 7 dagen, dan 6 Dagen bij vrienden in Sydney en dan nog 7 Dagen Melbourne. Want de moeilijke vraag is niet alleen of we willen gaan, maar dan ook nog eens waar we willen gaan?? Op dit moment voor de kerst in Nederland waar we mijn familie hebben ingelicht. Zelfs voor de Recci slaat de paniek al in bij mijn ouders en zussen.... Lig nu dus met de tranen in mijn ogen dit bericht te tikken. Dus hoogstwaarschijnlijk zal ik het advies, tips, steun en begrip van dit forum volop nodig hebben om een juiste beslissing voor ons zelf en onze kinderen te maken. Wat kunnen gevoelens toch tegenstrijdig zijn...!!