Even voorstellen, Marco uit Adelaide

MCK

New Member
Hi fellow Ex-Nederlanders,

Wil je geloven dat ik in September 10 jaar in Australie zit, continue op het internet ben, en deze site net pas gevonden hebt?!?

Maar wat leuk om meer Nederlandse Jongeren te vinden!

Anyway, ik werk als IT Manager in Adelaide, ben 38 en getrouwd met Sonia (Haar ouders immigreerde vanuit Italie net na de oorlog).
Ben since kort actief met de Nederlandse Club hier in Adelaide, om er wat nieuw leven in te blazen (www.dutchclub.com.au).

Anyway, ik kijk er naar uit om 'iedereen' te leren kennen.

Groeten,
Marco uit Adelaide

Hoi marco
Wij zijn nu nog in Doorn (nederland) maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr komen zaterdag 13 juni aan in Adelaide
Gezellig dat je het forum hebt gevonden
Groet
René, Sas en Rensa

[quote author=MCK link=topic=10092.msg139869#msg139869 date=1244338275]
Hi fellow Ex-Nederlanders,

Wil je geloven dat ik in September 10 jaar in Australie zit, continue op het internet ben, en deze site net pas gevonden hebt?!? [/quote]

Welkom Marco :up:
Enne de ogen gaan gericht naar 'Lost; (zie citaat hierboven).  :smile: [size=4pt]just kidding Mr. de Louw[/size]

Jack :evil:

Hoi Marco,
Welkom op het forum!!
Ben je 38, of ben je 38 jaar getrouwd met Sonia? Dat kon ik er niet helemaal uithalen  :lol:
Ik kom 8 februari 2010 aan in Adelaide voor 6 maanden stage!
Groetjes

Hee Marco,

Welkom op het forum. Ik zie op die link van de Dutch club dat jullie daar ook pool tafels hebben. Misschien dat ik dan toch maar eens langs pop. I woon nu bijna 4 jaar in Adelaide maar ben nog niet langs geweest en dan te bedenken dat ik wel 3-4 keer in de week bij de lakeside gym zit. 2 meter van de club vandaan  :roll:  :p

cheers.

Welkom Marco,

Leuk dat je je inzet voor de dutchclub. Zoeken veel nederlanders elkaar op of vnl de oudere generatie? Hebben ze vaak last van heimwee en jij?

groeten Simone

Hi Gwen,

[quote author=Gwen link=topic=10092.msg139894#msg139894 date=1244372536]