Hi Bear,
Heel suptiel marco grin Zeg maar gerust 500 jaar terug in de tijd. Laatst was ik net klaar met trainen en vroeg me af wat er aan de hand was. Er was een constanten stroom van ouderen op de parkeer plaats die bij de club naar binnen gingen. 1 reed nog bijna mijn motor omver omdat ze na 10 minuten indraaien om te parkeren pas zag dat de plek niet vrij was maar dat m'n motort daar stond Old Man Wheelchair... typisch.... Mijn vrouw heeft jaren in de zorg gewerkt eerste wat ze zij toen ze die foto's op de site zag was lijkt wel een kantine in een verzoring huis. Doofy Wave en dan die witten tafel kleedjes met zo'n half dood plantje er op ... grin geweldig Thumbs Up en dan die foto van die band.... grin Thumbs Up werelds! wat zongen ze? Tulpen staan in Amsterdam...... or whatever.
Het grappige is natuurlijk dat het is een typische
door de leden
voor de leden organisatie. Omdat er op het moment nu eenmaal veel ouderen zijn, betekend dit dat ze voor de ouderen keteren... Daar is natuurlijk opzich niets mis mee.
Maar gelukkig zijn ze heel open voor ideeen, omdat ze snappen dat er iets moet gebeuren, anders gaat hun bloed en zweet naar de knoppen (of volgens constititie, een schenking naar een goed doel).
Natuurlijk is het minder leuk om in je 'eentje' tussen een groep ouderen te zitten. Maar je biljard hoek met 5 of zo tafels, en nu twee XBox 360's belooft de 'Jongeren hoek' te worden. Als we genoeg van ons op de familie dag bij elkaar kunnen sprokken, dan is dat toch leuk. Afhankelijk van de lidmaatschap denk de Commitee welicht over een speelplaats etc.
Wat ik bedoel aan te geven, is dat de club nu geen perfecte match is, maar met input kan dit het wellicht wel worden. Niet om wekelijks te hangen, maar zo een keer per maand, of paar keer per jaar.
En niets houdt ons tegen om met een groep Nederlandse Jongeren onze eigen avond te organiseren met wat wij leuk vinden. Wellicht een goede DJ die ook Nederlandse hits tussendoor gooit, of misschien een Quiz avond of of...
Je scetch van DenHaag deed me wel terug denken, en natuurlijk is dit heel anders dan 40 jaar geleden, maar Adelaide was ook heel anders 40 jaar geleden
n Ik groeide op in Delft/Pijnacker en de meeste Vrijdag avonden gingen we met 30 opgevoerde brommers naar scheveningen...
Cheers,
Marco