even voorstellen - Marko Marsha en Caridee

Marshaha

New Member
Hallo!

Ook wij willen dolgraag de stap maken naar australie, we zijn nog in een beginfase: heb zojuist contact opgenomen met M2A, nadat ik eerder al met visumcheck contact had opgenomen..

Wij zijn een gezin met een dochtertje van 4 jaar, hebben op dit moment een eigen zaak, maar mijn man heeft papieren als automonteur. Op het internet zag ik al dat het werkaanbod in onze beide sectoren best groot is, vooral aan de kant van Melbourne.

Nu zou ik niet meteen in de stad zelf willen wonen, zijn er leuke suburbs? rustige buitenwijken waar het heerlijk wonen is?? hier moet ik eens naar op zoek

Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen bij M2A, omdat het niet altijd gemakkelijk is, maar ik zal jullie op de hoogte houden,

en hier rondsnuffelen naar andere ervaringen etc

Heel veel groeten! Marko Marsha en onze dochter Caridee

Welkom op het forum, het is hier zeker goed uit te houden in de buurt van Melbourne. Wij wonen momenteel in een (buiten) wijk van de stad en zitten met de trein en auto (buiten de spits) in 30 minuten in het centrum. Veel succes en misschien kunnen we jullie hier over een tijdje verwelkomen

Groetjes
Yvonne

Het lijkt me heerlijk Yvonne!!
Wij hebben er iig super veel zin in, hoop dat de visumdienst er ook zo over denkt ;)

Welkom op het forum! Hebben jullie al een volledig assessment van M2A gehad? En was die positief?

Back