Even voorstellen: Maroubra

Marijne

New Member
Hoi! Ik heb al meerdere keren gelezen op dit forum (oa toen ik m'n tax return moest doen), en nu zelf ook maar geregistreerd. Ik ben 25 jaar, al 2.5 jaar samen met m'n Australische vriend en woon in (jawel) Maroubra, Sydney met hem. M'n vriend heeft een jaar gewoond in Amsterdam terwijl ik in Groningen woonde, maar we zagen elkaar in de weekenden natuurlijk wel. Eind 2010 zijn we uit Nederland vertrokken en hebben we een grote reis gemaakt, waarna we vanaf maart 2011 in Australie zijn aangekomen. Ik heb boerenwerk gedaan om m'n tweede WHV binnen te halen, en nu zijn we dan in Sydney aanbeland, waar we gezellig samenwonen. Het plan is om een defacto visa aan te vragen, en langzamerhand plannen we onze stappen. Een en ander is nog wat onduidelijk, maar ik heb goede hoop dat de ervaringsdeskundigen hier zo vriendelijk zijn om me wat verder te helpen!

Hoi, en welkom!

Ik heb zelf in 2010 een partner visum aangevraagd, dus als je vragen hebt kan ik je wellicht helpen.

Succes met het plannen en fijne feestdagen! Voor het eerst een Aussie Christmas?

Cheers,

Kooka

Back