even voorstellen....martin(hektor)

hektor

New Member
Hoi allemaal,

Ik wilde me even voorstellen, aangezien ik van de week hier nieuw lid bent geworden.
Ik heet dus Martin en ben 29 jaar oud. Woon in Gorcum en werk als tekenaar/projectleider.
Waarom ik me hier heb ingeschreven is het feit, dat ik altijd plannen heb om naar Australie te willen. Niet zo zeer emigreren, maar half jaartje rondneuzen of iets dergelijks.
Deze plannen zijn er al heel lang, maar er komt weinig van. Beetje bang om er alleen naar toe te gaan en er alleen helemaal voor te staan, kies ik toch snel de betrouwbare en risicoloze weg.  :cry:
Had bijna de kans met de olympische spelen van 2000 om er tijdelijk te gaan werken en dan evt. rondtrekken. Heb toen helaas de stap niet durven te nemen.
Nou ja ik hoop dat ik hier wat meer informatie vind, en wat mensen kan ontmoeten die ook zoiets willen.

Doeiii

Hoi Martin

Welkom op het forum
Ga gerust het is een gemoedelijk land dat waar ze kunnen je zullen helpen.
Er is maar een risico,ga er naartoe en je word bevangen door een soort virus dat emigratie heet.
En sorry maar tot nu toe is het voor ons ongeneselijk.

Toch veel succes met het vinden van de benodigde info

Groetjes Kees

Howdy Martin!

van harte welkom en hopelijk durf je na al die tijd wel de stap te nemen om voor langere tijd eens australie te bekijken/beleven!

je weet het, he: je kunt alleen spijt krijgen van dingen die je NIET gedaan hebt..  :secret:

groetjes, John n Cat

Hallo en welkom op het forum.
Heel veel succes met het uitwerken van je plannen.

Groetjes Jidske  :cool:

Welkom op het forum. Het is echt aan te raden om voor langere tijd rond te trekken in australie. Pas wel op: veel mensen hebben heimwee als ze er eenmaal geweest zijn!  :grin:

Welkom op het forum!
Dus je wilt een half jaartje gaan reizen...Nou snel je WHV visum aanvragen dan! Dit visum kan je aanvragen tot in het jaar dat je 30 wordt, mogelijk dat je hier al van om de hoogte was. 
In je eentje kun je rustig deze stap maken hoor, australie is helemaal ingesteld op rondreizende mensen (alleen of in een groep). Maak gewoon die stap nu het nog kan op een WHV daarna wordt het moeilijker.

Veel succes met alles Chantal

Hey,

Reuze bedankt voor al jullie reactie. Dit zegt iets over de mensen die hier zijn.  :up:
Nee een WHV visum zegt me nog niet zoveel. Maar als ik dat nog maar tot volgend jaar kan aanvragen, mag ik idd wel opschieten.
Ik zal zeker nog wel op het forum te vinden zijn.
p.s. chantal zag dat je ook net de beslissing genomen hebt.
Toevallig nog andere tips voor me? En waar ga jij naar toe? En voor hoe lang?

Groetjes,
Martin

je hoeft er maar alleen bang voor te zijn dat je een keer NIET alleen bent in Oz, want altijd en overal heb je wel aanspraak!

Back