Even voorstellen: Max

Max Brandenburg

New Member
Hoi allemaal!

Mijn naam is Max en ben 24 jaar. Na mijn afstuderen ben ik 5 maanden met de backpack door NZ, OZ, Fiji en Thailand gaan reizen om vervolgens bij terugkomst het werkend leven op te zoeken. Ik heb tijdens mijn reis niet gewerkt maar echt een schandalig goede tijd gehad. Om die reden wilde ik dan ook heel graag het werkend leven ervaren in NZ of OZ ergens in de nabije toekomst. Dan geen backpacker job maar een carrière job.

Op het moment woonachtig in Maastricht. Hier naar toe verhuist vanuit Amsterdam vanwege mijn eerste opdracht bij mijn werkgever. En nu voor mijn tweede opdracht mag ik wederom verhuizen! Ik vlieg 5 september naar Perth om pas 6 maanden later terug te vliegen naar Nederland! Kost wat moeite (slijmen) om de baas te overtuigen maar mijn buitenlandse werkervaring kan eindelijke beginnen nu ik vorige week het groene licht heb gekregen. Heb dan ook praktisch geen tijd gehad mijzelf voor te bereiden behalve dan enkele fora af te struinen. De sfeer is goed op dit forum zover je dat kan opmaken uit teksten dus dacht mij maar even in te schrijven!

WHV is al binnen (ging wonderbaarlijk snel!), ticket dus ook al geboekt en het HR team in Perth zorgt voor (tijdelijke) huisvesting. Waarschijnlijk zal ik de eerste dagen/weken in Rockingham komen te wonen, maar het is zeker wel mijn idee de stad in te trekken (stadsmens :)).

Vind het leuk om met veel (verschillende) mensen in contact te komen en wellicht de weekenden te vullen met hapjes en drankjes. En wie weet bevalt werken in OZ zo goed dat ik na mijn traineeship wel wil emigreren! Een mooie test dus.

Met vriendelijke groet,

Max

Goed geregeld hoor! En helemaal geen vervelende plek om naar toe te gaan :)

Have fun and keep us posted hè

Veel plezier en succes,

afgelopen weekend voor het eerst door Rockingham gereden, vond het op het mooie natuurgebied na nou niet heel erg spectaculair .... dus denk dat je snel de stad op zal zoeken :)

Thanks allen. Ze hebben inderdaad accommodatie in Rockingham geregeld. Zal daar in ieder geval de eerste weken zitten. Daarna voorzicht polsen of het niet ook Perth mag zijn ;-).

Ik werk in de olie & gas industrie als Management Trainee. Business is booming in australië wat betreft olie & gas en ga dan ook helpen de huidige business uit te breiden. Lekker brede opdracht dus :).

Iemand ervaringen met Rockingham? Do's & Don'ts? Tips?

Welkom nog :)

Ben heel benieuwd hoe Rockingham je bevalt. Wij twijfelen zelf of we die kant op gaan of een andere (suburb van Perth

Back