Even voorstellen: May

May

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben May en ik ben al vanaf mijn tiener jaren helemaal gek van Australie. Ik zou er dolgraag een keer heen gaan, maar ik durf niet te vliegen :cry: Op dit moment doe ik research voor een van mijn nieuwe verhalen (ik schrijf jeugdboeken). Dat verhaal speelt zich af in Australie in en om Broken Hill. Vandaar dat ik me hier heb ingeschreven. Ik lees graag met jullie mee en ik hoop ook hier en daar een vraag te mogen stellen?

Ik zou heel graag in contact komen met mensen die in de Outback en/of in Broken Hill zijn geweest.

Groetjes,
May

Welkom op het forum!
Kan het natuurlijk niet laten...
maar ik durf niet te vliegen
dat wordt dan ff een stukje varen.  Je schrijft jeugdboeken is er al iets wat in de winkel ligt of ben je nog niet zo ver. Wat betreft vragen over de outback, ik denk dat je die maar moet stellen in de kletsdoos, kan me persoonlijk namelijk niet voorstellen dat mensen de outback overslaan bij hun australie bezoek!

Succes, Chantal

Nou je hebt je naam mee, May  :smile: Karl May schreef ook over het wilde westen zonder er ooit geweest te zijn en dat lukte hem heel aardig. Heb jij ook helden zoals Winnetou en Old Shatterhand? Dan zijn die namen vast korter (en eindigen op ***y of ***o zoals mijn vrienden Spragey en Briggo -  want in Australie korten ze alles af.....

Succes! En...... heb je vliegen al eens geprobeerd? Er zijn trouwens cursussen en trainingen om je van de vliegangst af te helpen. Alternatief is een deel van de "round de world cruise" van P&O of Holland Amerika Lijn. Maar dan moet het wel een echte bestseller worden!  :evil:

:hi: op het forum.
Wat leuk dat je schrijft. Het zou dan natuurlijk heel mooi zijn om eens down under te gaan kijken, maar die vliegangst kan dat inderdaad aardig in de weg zitten.
Ik ben een jaar of 5 geleden een jaartje in Oz geweest en heb veel van de outback gezien.
Ik weet niet wat je precies wilt weten, maar je mag me altijd een pm sturen.

Groetjes Jidske  :cool:

:hi:

Ik ken Broken Hill alleen van de flying doctors...(gelukkig weer on tv.),maar zijn vast wel mensen hier die er geweest zijn, succes Carmen.

Hi May,

Welkom op het forum :hi:

Als je zo gek bent van Australie kun je er inderdaad aan een methode gaan denken om van je vliegangst af te komen.
Want het is toch een eind varen, hoor!

Maar eerlijk gezegd, ik ben niet zo gek op spinnen en moet er niet aan denken om spinnentherapie te gaan volgen :|

ik hoop in ieder geval dat je de nodige info over de outback ingefluisterd krijgt.
En als je boek klaar is laat dat dan ook even weten op dit forum :up:

Mariette

UH is een amfibi voertuig mischien iets?
Wel een eindje rijden en varen.
Als je dan toch met je voertuig naar OZ vaart vaar dan niet tegen het great barrier reef he want dat is beschermd en mag je niet aanraken.

Of een cursus vliegangst??

Groetjes Kees

Welkom op het forum.
En succes met het schrijven van je boek, ben wel in de outback geweest maar niet in Broken Hill.

Groet Erna

Welcome, welcome!!

wat nou dan??? Vliegangst??

Angsten zijn er toch om overwonnen te worden? Je weet niet wat je mist, May.. de outback is iets wat je moet hebben beleeft.. het is geweldig en verschrikkelijk tegelijk. Tijd om eens een kijkje te nemen zou ik zo zeggen..  :up:

groetjes John n Cat

Bedankt allemaal voor jullie tips! Dat amfibievoertuig ga ik zeker eens proberen. Hahaha. Ik zal mijn vragen elders stellen en ik hoop dat jullie me opweg kunnen helpen!

Groetjes,
May

Welkom op het forum!

Uhm, dol op Australie maar ik ben toch echt een van de weinigen die de outback nog niet gezien heeft...  :roll:

Succes met het schrijven van je boek!

Groetjes Lin  :smile:

Nee hoor Lin,

Wij ook niet staat wel op mn wensenlijstje, maar zien wel wanneer dat gaat lukken.

Mariette

Back