Even voorstellen, mijn naam is Rudi

Rudi

New Member
Hey,

ik zal me ff voorstellen, mijn naam is Rudi en ben 26 jaar. Ik ben inmiddels al een dik half jaar hier in Australie en bevalt me goed!!
Ik ben een jaar geleden ongeveer in contact gekomen met een ex-collega van mij die een aantal jaren geleden al hier na Australie is verhuist.
Via hem ben ik aan werk gekomen hier, het bedrijf waar ik nou voor werk heeft mij geholpen om aan een sponor visa te komen. Het was voor mij een geweldige uitdaging om australie te kunnen verkennen. Maar inmiddels na een half jaar werken hier moet ik eerlijk zeggen dat het mij kei goed bevalt hier en er goed over aan het nadenken ben of ik hier niet zou willen blijven. Mijn visa is geldig tot eind 2007 dus heb nog eventjes om na te denken. Ik denk het enigste probleem dat ik zou vinden om niet te blijven hier zouden een paar familie leden zijn en een paar hele goeie vrienden.
Maar ik zie wel wat er gaat gebeuren en wat mijn hart zegt.

Gr Rudi

Hi, ik kan me helemaal voorstellen dat je wilt blijven! Dat had ik ook hoor! Over een maand ga ik weer naar Australie en dan hopelijk voorgoed! Waar woon je?

Hoi Rudi,

Welkom op het forum en ik hoef je geloof ik geen succes te wensen met het maken van je keuze, die heb je volgens mij al gemaakt. Blijf genieten en kies voor jezelf!!

Groetjes,
Danny-Eva

Hey Rudi, :lol:

Als je nou daar blijft en wij komen ook, (misschien) in 2008 dan kunnen we toch "buren" worden!
En ga je ieder jaar met me mee naar NL voor een paar weken Sam gaat nooit meer terug dan zegt ie!

Groetjes Danielle
Leuke site hé! :up:

hey ik heb die site van jou en je had je nog niet voorgesteld tttt  :lol:

Maar ik hoef je niet te vertellen hoe ik er over denk!!Maar je moet doen wat jou het best lijkt!!
(het bier smaakt wel beter daar  :up: )
Ik zou eerst nog voor een "vakantie"terug komen en dan kun je kijken of je hier je draai nog kan vinden!!!
Ik had het slimmer moeten doen en niet meer terug naar nederland moeten gaan maar ja was het maar zo makkelijk allemaal.....

Maar succes met alles en ik spreek je nog

groetjes Maud

Back